Medion 96290

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
Hallo,

Ik heb hier een laptop van medion waar windows xp op moet komen.
Er staat nu windows vista op. Doe ik er de cdrom van xp in en volg de procedure voor het installeren dan zegt hij op een gegeven moment dat er geen harde schijf in de laptop zit.
Nu heb ik al her en der gezocht en het schijnt te liggen aan het feit dat er geen sata driver voor xp geinstalleerd is. Nu heb ik al een driver bij medion voor xp gedownload maar het resultaat blijft hetzelfde

Wie helpt me verder???

Laatst bewerkt:
Je moet wil F6 klikken bij de Windows installatie om de Driver in te laden

Dat doe ik, vervolgens komt hij in een scherm met de melding dat setup niet door kan gaan.
Vanaf waar moet ik trouwens de driver inladen? er zit geen diskettestation in het ding en de xp cdrom zit in de dvd speler/brander

volgensmij kan je alleen via een diskette de drivers inladen

Zou toch ook anders moeten kunnen, ik bedoel maar je moet toch xp op een comp kunnen installeren als vista niet bevalt?

Ja dat moet inderdaad kunnen alleen jij moet een floppy drive hebben om de drivers voor je s-ata schijf inteladen

Ik probeer die driver wel te integreren in de windows xp installatie cd.
Kan me niet voorstellen dat je beslist een diskette station moet hebben om dit klaar te krijgen

Hoi !

Gewoon je XP-CD slipstreamen met de Sata-drivers.
Zet ook direct SP3 erbij, scheelt veel tijd.

Gaat makkelijk met nLite: http://www.nliteos.com/

Greetz,

Harry.

Bedankt Harry,

Kun jij nog ff kijken welke driver ik precies moet hebben?
Laptop is een medion 96290, ik weet nl niet of ik de goede driver heb

Hoi !

Als je op de Medion site even je S/N intrommelt krijg je gegarandeerd de juiste drivers.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,
Ik had dus wel de goede driver, heb nu een geslipstreamde cd gemaakt en inmiddels staat windows xp nu op de laptop.

Hoi !

Gefeliciteerd, succes ermee !

Ik maakte me eerlijk gezegd ook geen zorgen dat het je niet zou lukken.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan