Medion Akoya MD 8352

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Hallo,

Ben van plan om a.s. zaterdag een nieuwe PC aan te schaffen. Mijn oog is gevallen op de Medion Akoya MD 8352 pc van de ALDI voor € 499,00 Is er ook al iemand die er ervaring mee heeft. Ik ben zelf een beginneling wat PC gebruik betreft.
Zie de web-site : http://aldi.medion.com/md8352/nl/?refPage=medion Wil graag van de lezers van HelpMij met PC ervaring lezen wat zij er van vinden.
Mvg

MartinSr :thumb:

Wat de Medions van de Aldi betreft kan ik vrij kort zijn: prima machines met een lekker lange garantietermijn.
Déze machine is voor het bedrag dat je ervoor neer moet leggen een hele beste. Er zit een processor in die je gerust 'splinternieuw' mag noemen. Ik geloof niet dat er al veel machines zijn gebouwd met deze processor.

Samengevat : ik denk dat je er een hele goede machine aan zal hebben. Natuurlijk mag je niet verwachten voor dit bedrag dat je de allernieuwste games op zijn hoogste kwaliteit zal kunnen gaan spelen, maar dat verwacht je denk ik ook niet? Als je geen gamer bent, dan haal je jezelf voor dit bedrag een toppertje in huis.

Tip : lig minimaal 30 minuten voordat de Aldi opengaat voor de deur, anders grijp je ernaast!

Laatst bewerkt:
Prima PC, inderdaad Medion is de eerste die een PC met die processor bouwt. Ook de videokaart heb ik nog nooit eerder gezien. (Wil die GPU zelf ook!) Inderdaad, vroeg voor de deur van de Aldi liggen.

Is het een onboard videokaart? En hoe zit het met de software? Staat alles op de harddisk speciale plaats of alles op cd met de drivers? En kan ik er zelf dingen bijzetten?

Nee, is geen onboard kaart en ja er zullen best wat sloten vrij zijn om wat bij te zetten. Zo kan je een tweede brander en dergelijke bijzetten eventueel.
Ook mijn mening is zeker doen voor dat geld. Buiten het feit dat het goedkoop is en je 36 maanden volledige garantie hebt weet ik ook uit ervaring van mij en anderen dat de service van Medion top is !! Ook niet onbelangrijk !!

Tot nu bevalt deze PC mij uitstekend. Ontzettend snel vergeleken met m'n oude PC.

MartinSr:thumb:

Beetje nieuwsgierig ben ik wel: hoe laat was je bij de Aldi en hoeveel stuks hadden ze er in dat filiaal?

Ik ben de vrijdag ervoor daar naar toe gegaan en deze PC apart laten zetten. Zaterdagmiddag opgehaald. Er waren ook beeldschermen deze waren binnen 10 seconden verkocht. Ze hadden 10 PC waren s-morgens binnen een 1/2 uur weg. Ook de externe hard disk voor deze PC waren zo uitverkocht. Werkt allemaal perfect.

MartinSr:thumb:

Apart laten zetten.............? Jij moet een (bijzondere) relatie hebben met dat personeelslid.......... ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan