Medion Akoya P5203 D

Status
Niet open voor verdere reacties.

tellysbar

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Moet echt een nieuwe PC hebben en nu kwam ik de Medion Akoya 5203 D tegen voor€700 maar eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat er een leuke procesor in zit en behoorlijk werk geheugen. Wie kan mij vertellen of dit een goede pc is.

Kan hem ook in onderdelen kopen en zelf inelkaar zetten, maar vraag me af of dat voordeliger is. Of kan ik meschien voor hetzelfde geld een betere hebben.

De PC gebruik ik hoofdzakelijk om films te d.l. omzetten en branden; tekst verwerken eigenlijk niets bijzonders

Hoor graag van jullie

Gr Aad

Gr Aad

uuuh rofl?
misschien handig om specificaties van pc of link te geve

Ik neem aan dat je deze bedoelt; http://web.medion.com/paradigit/p5203d/nl/, die kan je voor die prijs niet zelf goedkoper in elkaar zetten.
De Akayo is een hele goede PC, ik heb er zelf ook eentje, alleen een ouder model en die werkt nog steeds perfect, dus dit is zeker een aanrader :thumb:

die kan je voor die prijs niet zelf goedkoper in elkaar zetten.
o nee?
klikederdeklik
dit is met assemblage maar als dat er niet bij hoeft kom ik veel goedkoper uit

maar voor cd/dvd branden en tekst verwerken heb jij echt geen I7 2600 nodig
dan heb je al genoeg aan een I5 2300 of AMD Athlon ii x4 640

Laatst bewerkt:
Nee dat kan niet, want dan heb je nog niet alle software erbij en ook geen 2 jaar garantie aan huis!!!

alle software?
je bedoelt Windows 7 64 BIT die zit er gewoon bij!!
4launch geeft 2 jaar garantie bij hun hardware assemblage
volgende keer eerst even goed lezen!

ik zal het even voor je kopieren

Wij assembleren alle onderdelen voor u tot een compleet systeem. Op de assemblage zit 2 jaar garantie. Na assemblage testen wij of alles correct functioneert en stellen wij de BIOS in. Tenslotte gebruiken wij de laatste versie van MEMTEST om het geheugen op eventuele productiefouten te controleren. Wanneer alle producten binnen zijn wordt er gestart met de assemblage.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan