pilootnour5
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2008
Hallo mensen,
Ben vandaag bij de Saturn wezen kijken want tot 3 Juni heeft deze een Tax Free aanbieding op (bijna) alle producten. Ik kwam toen een Medion computer tegen, de Medion Akoya P5334E, en vroeg me af of deze geschikt is voor het gamen. Heb op internet rondgekeken en zie overal staan dat het een goeie machine is om op te gamen maar ik wil hier toch voor de zekerheid vragen of er misschien iets niet helemaal oké is met deze computer.
Mijn Google zoekactie kun je hier zien: Link
Om het samen te vatten heeft de Medion:
- Quadcore i7 Processor, 3,4 GHz (2e generatie)
- 6GB DDR3 Ram
- 1,5 TB harde schijf
- AMD Radeon HD 7570 1GB videokaart
- DVD brander en cardreader maar zijn opzich niet ze erg belangrijk voor mij.
De prijs bij de Saturn was verlaagd van €729,- naar €612,61 voor de mensen die het misschien willen weten.
Wat is jullie mening? Ik dank u alvast, en hoor graag van u!
Groet,
Ben vandaag bij de Saturn wezen kijken want tot 3 Juni heeft deze een Tax Free aanbieding op (bijna) alle producten. Ik kwam toen een Medion computer tegen, de Medion Akoya P5334E, en vroeg me af of deze geschikt is voor het gamen. Heb op internet rondgekeken en zie overal staan dat het een goeie machine is om op te gamen maar ik wil hier toch voor de zekerheid vragen of er misschien iets niet helemaal oké is met deze computer.
Mijn Google zoekactie kun je hier zien: Link
Om het samen te vatten heeft de Medion:
- Quadcore i7 Processor, 3,4 GHz (2e generatie)
- 6GB DDR3 Ram
- 1,5 TB harde schijf
- AMD Radeon HD 7570 1GB videokaart
- DVD brander en cardreader maar zijn opzich niet ze erg belangrijk voor mij.
De prijs bij de Saturn was verlaagd van €729,- naar €612,61 voor de mensen die het misschien willen weten.
Wat is jullie mening? Ik dank u alvast, en hoor graag van u!
Groet,
Laatst bewerkt: