Medion Ati Rage videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb een Medion computer met een Ati Radeon 9800 Pro (R350)
videokaart. Ik heb wel eens begrepen dat dit niet een echte originele Ati kaart is. Kan ik nu wel de nieuwste drivers downloaden bij Ati of kan dit alleen via Medion.? Daar kijk ik regelmatig naar updates maar die zijn er maar zelden. Nu slaat de computer regelmatig uit bij het spelen van GTA San Andreas dus wil ik de laatste drivers installeren. Ik weet alleen niet welke drivers en waar ik die nu moet downloaden.

Ik heb de laatste drivers gedownloaden tot nu toe slaat het spel niet meer uit, maar er gebeurt wel iets anders vreemds. Wordt er nu gewisseld van gebruiker dan komt er na het aanklikken van de gewenste gebruiker even een zwart scherm met het bekende plaatje van een scherm en een pc met een kruis ertussen, dus afgesloten. Direct daarna start hij toch door en kom je in de gebruikers account. Dit gebeurde niet voordat ik de nieuwste drivers geïnstalleerd had.

Wat zijn catalyst drivers? Ik heb deze geïnstalleerd:
Ati drivers 5-8_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_25203.
Is dat een catalyst?

Op een van die pagina's staat ook dat als je ze al geïnstalleerd hebt dit gemeld word tijdens het installeren. Volgens mij had ik ze al maar dus toch geprobeerd ze te downloaden. De installatie is begonnen maar na een schermpje waar op stond bezig met installeren kwam mijn bureaublad weer en nergens iets van de download is voltooid.
Het probleem is er niet mee opgelost nog steeds wordt het beeldscherm uitgeschakeld om daarna weer gewoon door te starten. En helaas stopte het spel ook weer dus toen maar een systeemherstel gedaan in de hoop op die manier .NET framework te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan