Medion Connect XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

realpower

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Ik weet niet of het in het goede forum deel staat, maar hier mijn vraag.

Ik heb een medion pc weer helemaal opnieuw geinstalleerd enzo. Alles werkt heel mooi.
Maar op de voorkant van de pc zit een video en geluid aansluiting. (voor die wit rood geel tulpjes)
Kan ik dat dan zo maken als ik me xbox of playstation erop aansluit dat ik dat beeld dan op me pc beeldscherm krijg?

Mvg,

Gijs

Pc Specs:

Windows 7 Home premium
Intel Core 2 (6400) duo 2.13ghz
1024mb ram
Nvidia geforce 7650 GS

Hallo,

Die kans is vrij klein naar mijn mening. Wat je misschien kunt kijken is of er INPUT bij staat. Ik durf je het niet met zekerheid te zeggen dat het kan. Anders kun je misschien je XBOX of Playstation gewoon direct op je scherm aansluiten?

mvg

jopi328

Hallo,

Die kans is vrij klein naar mijn mening. Wat je misschien kunt kijken is of er INPUT bij staat. Ik durf je het niet met zekerheid te zeggen dat het kan. Anders kun je misschien je XBOX of Playstation gewoon direct op je scherm aansluiten?

mvg

jopi328

Stom van mij omdat er niet bij te zetten. Er staat input op.

Ik heb geprobeerd om via windows iets te laten detecteren via schermresolutie maar dat mocht niet baten.

Niemand die het weet?

Er langs zit ook een s-video maar die kan ik niet gebruiken omdat mijn playstation geen s-video heeft.

Verder staat er gewoon input op bij de rca ingangen (geel wit rood).

Achterkant de output zit een VGA hdmi scart en componenten uitgang

Ik gebruik alleen vga.

Mvg,

Gijs

het zou best kunnen wellicht zit er ook software bij geleverd voor die card reader

Ik heb het eigenlijk nog steeds niet gevonden.

Maar ik had nog wat gezocht en dat je met DScaler het video signaal kon opvangen. Maar mij is nog niet helemaal gelukt. Want ik weet mijn Tv-kaart merk enz. niet.

Hier nog een foto van de voorkant.
Medion Connect XL.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan