medion cybermaxx md95218

Status
Niet open voor verdere reacties.

alsido

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
Berichten
122
goedemorge heb op een laptop opnieuw windows geinstalleerd maar ben nu al twee dagen bezig om 3drivers tevinden maar tervergeefs .
naam laptop :medion cybermaxx md95218 .
1e driver is een vga driver naam: ati radeon igp-320m
2e driver is een wifi driver naam: harris/intersil prism 802.11g wireless adapter
3e driver is een pci modem naam: ?

kan iemand mij helpen b.v.d alsido

:eek:
 
thanxs heb dit al meerdere malen geprobeerd op deze pagina maar nu lukt het
:confused: :confused: :confused:


:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
:confused: :confused: :confused:

heb de drivers gedownload en een tal van keren geprobeerd te installeren en windows weer opnieuw geinstalleerd ik weet het niet meer.....

kan iemand helpe zie door de bome het bos niet meer
:confused: :confused: :confused:
 
Laatst bewerkt:
Je zou misschien eens kunnen proberen te vertellen wat er niet goed gaat met die drivers.
 
:cool: ok daar komt ie ,
er staan 9 drivers die je kan installeren
bij de eerste en de tweede driver geen probleem.

bij de derde driver degene van de processor moet je je stuurprogramma bijwerken
en krijge je de meldig er is geen betere software voor de hardware gevonden dan wat er al is geinstalleerd.

bij de vierde driver die va ati radeon krijg ik de fout melding :
erzijn geen onderdelen gevonden die met de huidige hardware- en softwareconfiguratie kunnen worden geinstalleerd .controleer of u de vereiste of software hebt.

bij de vijfde driver die van de modem geen probleem maar ga ik naar het apparaatbeheer daar staat nog steeds dat ? bij de pci-modem.

bij de zesde driver die van de netwerk kaart krijg ik te zien "can not find proper nic"

bij de zevendee driver die van geluidskaart en achtste driver sysnaptics aanwijs programmageen probleem

en bij de negende driver die van de wlan als het programma bijna klaar is dan is hij zeker nog 10 minuten bezig met iets ..... en als hij klaar is dan is de driver niet geinstalleerd maar wel de utillity.

hoop dat ik genoeg heb vertelt zoniet hoor ik het gaarne .

b.v.d alsido:cool:
 
Ik denk dat het bij de derde driver misgaat, dat is je chipset driver (die hoor je trouwens als eerste te installeren)
Als ik het goed zie heb je een VIA Hyperion chipset, daarvoor kan je ook bij VIA de nieuwste drivers ophalen
http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=1&CatID=1070

Waarschijnlijk gaat daarna het installeren van 'nic', Wlan, modem ook goed (als ze dan al niet gevonden zijn)
 
hoi,

als ik deze installeer dan krijg ik dit te zien:er zijn geen onderdelen gevonden die met de huidige hardware- en softwareconfiguratie kunnen worden geinstalleerd .controleer of u de vereiste of software hebt.

kijk ik nou bij everest dan zegt hij dat ik een moederbord chipset van ati radeon igp/320m
en die had ik als eerste geinstalleerd met de opgegeven drivers.

en ik heb een mobile amd athlonxp~a , 2200mhz (16.5 x 133) 3200+
 
hier nog wat info:

Program: eSupport.com BIOS Agent Version 3.45
BIOS Date: 11/19/04
BIOS Type: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0
BIOS ID: Notebook. RAM2030. BIOS Version: ME03.002
OEM Sign-On: None
Chipset: ALi M1533 rev 0
Superio: Unknown
OS: WinXP SP2
CPU: Mobile AMD Athlon(tm) XP processor 3000+ 2200 Mhz MAX: 2200 Mhz
BIOS ROM In Socket: Yes
BIOS ROM Size: 512K
Memory Installed: 512 MB
Memory Maximum: Unknown
Memory Slot 01: 256 MB
Memory Slot 02: 256 MB
Memory Slot 03: 0 MB
 
alsido zei:
:D :D :D

heb het gevonden waarom de drivers niet klopte.
je mot niet iets bij MD/LT Nummer invullen maar
bij Volltextsuche en daar vul je in RAM 2030
dan krijg je de goede drivers.

http://www1.medion.de/downloads/

Bedankt voor de tip, ik had hetzelfde probleem met die WiFi-driver. Ik heb er tijden naar gezocht. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan