Medion draadloos toetsenbord werkt niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

unox22

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Ik heb een medion draadloos toetsenbord bij mijn computer gehad (Nu alweer meer dan een jaar geleden), maar heb er problemen mee. (En altijd gehad)

Tijdens het typen kan het toetsenbord ineens de tekst verwijderen, of het programma afsluiten.
Tijdens het spelen van spellen lijkt het ook steeds op de "esc" toets te drukken.:confused:

Weet iemand hoe het te verhelpen?

Laatst bewerkt:
Garantie, is dat geen optie.

En anders weggooien en een andere kopen.

Medion geeft dacht ik 3 jaar garantie, bellen dus

Garantie is geen optie omdat we de bon niet meer hebben.

En we hebben wel een ander toetsenbord, maar dat is véél minder fijn, en luxe.

Meestal zit er software bij dit soort toetsenborden
heb je die dan, misschien helpt het als je dat kunt installeren

Zo een paar opties:
a. Batterij bijna leeg op het toetsenbord
b. Toetsenbord niet gecertificeerd, dus zendt uit op de 27 Mhz band, waar ook (o.a.) zendamateurs etc. op werken. Wellicht dus verstoring van de communicatie, en dus die 'vreemde' gedragingen.

a. is gemakkelijk te verhelpen.
In geval van b. een ander draadloos toetsenbord kopen dat niet zendt en ontvangt op de 27 Mhz band (zijn duurder want gecertificeerd).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
@dnties heeft zowiezo 'n punt betreffende optie A (B trouwens ook)
Wat me vaak is opgevallen bij aankoop van apparaten (whatever) is dat de bijgeleverde batterij(en)meestal niet meer zo vol zijn als dat ze zouden moeten zijn.Reden: Waarschijnlijk zitten ze al 1 jaar,of langer,in de verpakking dat weet je nooit.Dat merk je vooral als je een apparaat koopt dat mechanisch moet presteren.Het is net zo als bij een draadloze muis,als de muisaanwijzer vreemd begint te doen,batterij(en) vervangen.

Het ligt in ieders geval niet aan de batterijen, want die zijn meerdere malen vervangen.

Dan zal het wel aan "b" liggen..en dan blijf ik wel dit toetsenbord gebruiken..:confused:

Je zou gewoon in het boekje van het toetsenbord moeten kunnen nalezen op welke frequentie er wordt gecommuniceerd. Het is voor de 'helpers' (sdr, Mik Zjegger en mij) niet echt bevredigend wat je nu terugmeldt.

Tijs.

Ik weet de boekjes nu zo 1,2,3 niet te vinden

Maar alsnog bedankt voor het helpen, wanneer ik ze gevonden heb zal ik het nog wel neerzetten

Aanpassing:

Ik bedenk me net dat er nog een draadloze muis bij zat, en ik dacht zo dat die op dezelfde frequentie uit moet zenden, omdat ze beiden dezelfde ontvanger gebruiken. (Ik kan het fout hebben)
Maar de muis deed het wel gewoon goed.. ?

Laatst bewerkt:
Ik praat even alleen over 27Mhz systemen waar ik mee gewerkt heb:
a. Verstoring van de communicatie (vertragingen, verkeerde karakters etc.), maar (net als bij jou) alleen op het draadloze toetsenbord.
b. Geen problemen met de muis.

Dus deze persoon gebruikt zijn muis nog draadloos maar het toetsenbord niet meer.

Tijs.

Hmm, dan kan het goed daaraan liggen ja .
Nou, als ik de boekjes heb gevonden post ik het hier nog wel.

Maar alvast bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan