Medion DVD HDD recorder regiovrij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Niemstra

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Hallo,
Ik heb een Medion DVD HDD recorder gekocht van de ALDI aanbieding, en heb in het dagelijkse gebruik eigenlijk maar 1 probleem en dat is dat hij niet regiovrij is. Ik heb allerlei dvd's via amazon uit de VS gekocht en kan die nu niet meer afspelen.
Wie oh wie heeft er een tip voor mij hoe ik dit kan oplossen??

Medion HDD DVD recorder van ALDI

Via een andere website is hier het antwoord op mijn eerder vraag.
Ik heb het getest en dit klopt helemaal, alle regio's doen het nu! HOERA! :thumb:

Medion 81287. Region Free can be gotten by pressing the setup button, highlight "Exit" (do not press OK or Select, just highlight), with "Exit" highlighted, press 2, 9, 6, 0. A new menu will pop up on screen where you can select the region of the recorder, including region free.

:D

Tevreden over deze recorder???

Anton Niemstra zei:
Via een andere website is hier het antwoord op mijn eerder vraag.
Ik heb het getest en dit klopt helemaal, alle regio's doen het nu! HOERA! :thumb:

Medion 81287. Region Free can be gotten by pressing the setup button, highlight "Exit" (do not press OK or Select, just highlight), with "Exit" highlighted, press 2, 9, 6, 0. A new menu will pop up on screen where you can select the region of the recorder, including region free.

:D
Hoi,
Ik heb een vraagje aan je of je tevreden bent over de recorder , is het een 160 gb? en kan deze en dvd-r en dvd+r opnemen? welk type is het precies, de aldi heeft er nu bij ons een in de aanbieding, vandaar mijn vraag.
Kun je snel reageren, dan weet ik of het insteressant voor me is,
Groetjes,
Marcel en alvast bedankt!

Regiovrij DVD-speler Medion

Ik heb een Medion MD-81888 en daar werkt dezelfde truuk als hiervoor beschreven:

@Dudetwoo,

welkom op Helpmij.:)

Kijk in het vervolg even naar de datum van een topic. deze is inmiddels al een jaar oud, het heeft geen zin om daarin nog te reageren.

Ik sluit deze daarom ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan