Medion geeft geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

clubzot

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Hallo,

Ik wou daarnet mijn laptop (Medion) aansteken... De lampjes verschijnen meteen, maar er is geen beeld. Ik dacht: oeps, de stroom is op? Want mijn zus had er de dag voordien nog "op" gezeten. Ik steek dan de stekker erin en doe hem uit. Wat later doe ik hem weer aan, en zie ik weer geen beeld, enkel lichtjes (o.a van de batterij). Ik kon zelfs nog een cd eruit halen. Maar beeld, nee...

Is er iemand die weet wat er aan de hand is? De laptop heb ik nu een jaar en een beetje...

Lijkt mij iets met de videokaart te zijn. Maar goed, het is een Medion dus je hebt minstens twee jaar garantie ( soms zelfs 3 jaar ) dus ik zou Medion maar bellen en hem laten maken.

Alvast bedankt voor het antwoord! Maar, zal ik dan al mijn gegevens kwijt zijn die op de laptop stonden? En, ligt het aan de gebruiker dat de videokaart problemen oplevert?

Hoi !

Je kunt even goed kijken (in het donker bijv.) of het beeld toch niet heel vaag verschijnt.

In dat geval is de inverter de schuldige.

Geen al te ingewikkelde reparatie, maar: gelukkig heb je een Medion, en die lossen het gratis voor je op onder garantie.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Je kunt even goed kijken (in het donker bijv.) of het beeld toch niet heel vaag verschijnt.

In dat geval is de inverter de schuldige.

Geen al te ingewikkelde reparatie, maar: gelukkig heb je een Medion, en die lossen het gratis voor je op onder garantie.

Greetz,

Harry.

Ik weet bij god niet wat een inverter mag zijn, maar, ik had daarnet bij een ultieme poging (poging 36) hem nog eens aangedaan. Weer niks. Ik zet me in het donker, steek hem opnieuw aan, en marcheert zoals anders! Hij heeft zich zeker verbrand doordat ik er de voorbije dagen zoveel mee buiten zat :cool:?

Maar, ik hoop dat de problemen nu achterwege blijven... Toch bedankt iedereen! Ik begrijp het nog altijd niet...

Laatst bewerkt:
Hoi !

Mogelijk zit er letterlijk een kink in de kabel tussen laptop en scherm; komt vaker voor.

Bij een bepaalde stand krijgt het scherm dan geen signaal.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, als je nog garantie hebt zou ik dat zeker claimen want de fout komt natuurlijk weer terug, net zo lang tot de kabel totaal defect is.

Moer je zelf voor de kosten opdraaien zou ik het voorlopig even aanzien.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, als je nog garantie hebt zou ik dat zeker claimen want de fout komt natuurlijk weer terug, net zo lang tot de kabel totaal defect is.

Moer je zelf voor de kosten opdraaien zou ik het voorlopig even aanzien.

Greetz,

Harry.
Ik heb nog twee jaar garantie , dus ik kijk even hoe het verder loopt en maak af en toe een back-up. De volgende keer doe ik hem dan binnen :).

Maar hartelijk bedankt voor de hulp, Harry !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan