Medion laptop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekkisjes

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Beste mensen,

Mijn asus k73e heeft het gisteren begeven en daardoor ben ik snel toe aan een nieuwe laptop.

Ik heb nu een goeie game laptop gevonden. Namelijk de Medion X7611. Specs:
64 GB SSD + 1 TB HDD , GeForce GTX765, 2,4 ghz quad core, intel i7 4700hq, 16gb gddr5 1600 mhz, full hd display.
En dit voor slechts €1199,95

Nou heb ik op internet zowel zeer positieve, als zeer negatieve reacties gezien.
Een kameraad heeft thuis 2 medion computers en zegt dat hij geen problemen heeft.
Toch twijfel ik over de kwaliteit van dit product (Medion X7611)

Mijn vraag aan jullie of jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen / advies? Of iemand met enige ervaring? Ik moet namelijk morgen mn laptop al bestellen.

Met vriendelijke groeten,
Niek

laptop : http://www.medion.com/nl/prod/MEDION+ERAZER+X7611+slim+gaming+laptop/30016665A1

Laatst bewerkt door een moderator:
Gelet op je 'spoed' heb ik geen vergelijking met andere machines gedaan (of je bij een ander merk voor hetzelfde geld meer krijgt), maar je algemene vraag of je met Medion een goede koop doet luidt :"Ja".

Hoi,

welkom op Helpmij.nl

Even spoed weggehaald in je titel aangezien we een vrijwilligers site zijn kan hulp even duren en hoeft er ook niet zo om spoed te gevraagd worden ,en in dit geval had je binnen 3 minuten respons maar waarschijnlijk te veel spoed om terug te antwoorden:o

Vraag ik me af waarom je twijfelt ?

Medion is nog steeds toonaangevend in kwalitatieve laptops. Heb zelf nooit anders gehad en ook mijn zoon heeft er nu één.
Medion is ook het enige merk dat zonder meer 36 maanden volledige garantie geeft. Dan moet je achter je product staan hè.

Gewoon doen, door de jaren heen 3 PC's van Medion gekocht.
De eerste was meen ik met Win ME dus dat is al even geleden.
Alle drie doen het nog.
Met de eerste was er na een jaar een probleem met het moederbord (Bios).
Afspraak gemaakt en probleem (moederbord werd vervangen) werd bij mij thuis zonder problemen of extra kosten verholpen (geen idee of ze dat nu nog steeds doen). Geen drama, prima service.

Goed dat je dat nog even aanstipt Withaar. Garantie is niet alleen lang maar ook prima in orde.

Jammer genoeg reageert de topic starter die zo'n haast had zelf niet meer ondanks meerdere antwoorden :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan