Medion Laptop MD 96630 blijft hangen op Vista laadscherm na updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

FaraO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Hello people,

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ik heb een medion laptop die onderhands nu 2 jaar oud is met een Vista besturingssysteem. Sinds gisteren blijft de laptop hangen op de laadscherm van Vista na installeren van updates. Verschillende manieren om de laptop op te starten, d.m.v veilig modes of met recovery cd sturen allemaal op het zelfde verschijnsel, laadscherm.

Nou weet ik wel dat hij bij de eerste x opstarten na de updates een vreselijk piepend geluid maakte waarna ik heb op nieuw heb opgestart. Sindsdien kom ik niet meer op Vista.

De laptop opzicht hoort na behoren te werken aangezien hij niet ruw is behandeld of iets dergelijks. De laptop opzicht boeit mij daar aan tegen niet omdat hij 2 jaar oud is. Maar is er nog een manier om mijn bestanden te saven? Ik heb nog foto's erop staan die ik niet zo gauw kwijt wil.

Alvast bedankt.

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,
Is er ook geen mogelijkheid om in veilige modus te komen? dan zou je misschien terug zetten met systeem herstel naar de datum voor de update's

Goedemorgen Modag,

Ik heb beetje noob zitten te klooten (met verschillede F2,F8,F10) waarna ik de laptop heb op gestart met de oude werkende instellingen, vervolgens na circa 30 min is Vista opgestart. Ik had niet verwacht dat hij het ook na 30 min zou kunnen doen. Ledlampje wat activiteit aangeeft stond ook helemaal stil. Het is vreemd aangezien ik dat ook gisteravond heb gedaan maar mij niks heeft opgeleverd. Heb verschillende opties geprobeerd maar het werkt nu wel uit het niets. Ik denk dat er wel wat aan de hand is met de laptop, misschien wel hardware, of fout na de updates. Ik ben nu bezig een backup te maken van mijn bestanden.

Ik wil je bij deze toch hartelijk bedanken voor je snelle reactie.:thumb::thumb:

Hoi,

Fijn voor je dat hij weer en misschien weet niet of het tot de mogelijkheid bestaat schone installatie of als je dus een recovey dvd hebt die gebruiken in 2 jaar vervuilt hij wel qua software maar als hij nu goed werkt gewoon een tijdje aankijken:thumb::thumb:

hey,

Ja idd, ik ben erg blij dat hij het weer doet. Het is ook een feit dat hardware nou eenmaal kapot kan gaan en in software veel fouten zitten. Hij vraagt om nieuwe updates maar die heb ik nog niet geïnstalleerd. Heb er wel gelijk weer van geleerd. Het is ook verstandig als ik vanaf nu van alle het belangrijke een backup maak, zodat ik me tenminste niet druk daar over hoef te maken.:D Ik heb nog een recovery cd dus is het misschien idd goed om alles weer te verschonen.:thumb:

Nog een een fijne avond :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan