Medion livetab

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Hallo beste forum lezers,
Ik heb deze tablet medion live gistere gekocht .ik ben aan het proberen hoe alles werkt
Nu heb ik al heel wat problemen, ik kan op het netwerk onze router niet vinden ,de smartfoon en laptop zien hem wel en hebben er ook verbinding er mee .Ik ben even na een buurvrouw geweest 2 deuren verder daar zag ik iemand die niet beveiligt is en daar kon ik op het internet.Dus het werkt wel ,maar wat nu je kan er wel een Wifi netwerk toe voegen maar dan moet ik een ip in vullen en nog andere dingen .Hoe kom ik er achter hoe al die adressen zijn .
En hoe kan je op je tablet dingen zetten muziek en boeken ik heb een usb kabeltje maar de Medion pc ziet ook de tablet niet dus ik heb nog niet veel kunnen doen met de tablet

als iemand tips heeft dan graag

groeten van joke

@bertus hij draait op Android

@jojo45 Heb je al eens hier gekeken.

Ja maar voor de livetab P9514 staat er nog niks ,ik ben er nu achter dat mijn pc te oud
Op deze tablet staat het nieuwste 3.3 Android besturing op
Op de Pc van mijn man zie ik de live wel iets jonger en windows7 erop

Het probleem met de router heb ik ook al eens gehad; met een nieuw apparaat kon ik geen verbinding maken met het netwerk. Door de router helemaal te resetten (dus niet alleen de stekker er uit en weer er in) werkte alles weer, en kon ik ook met de nieuwe apparatuur verbinding maken.

Het probleem op gelost de router op een lagere frequentie
gezet en nu ziet de livetab wel het netwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
En verder???

Fijn, dat je routerprobleem is opgelost, maar hoe bevalt de LiveTab?
Ben zeeeeer benieuwd namelijk.
Is'tie nog te koop bij Aldi?

Ik ben nog dingen aan het leren werkt net iets anders dan een pc
Maar wat kan de Livetab veel ,ze zijn bij de Aldi op de dag van verkoop uitverkocht
Maar hij zal best weer komen en er is ook een test geweest bij PCM kan je even op zoeken voor meer info

jojo

Mijn LIVETAB heeft mijn wifi-router en zelfs meerdere onbekende beveiligd en onbeveiligd netwerken in de buurt direct direct kunnen vinden.
Bij de weg, bijzonderheid is ook te kunnen internetten waar wifi-internet zoals in meeste NS treinen gratis wordt aangeboden. 3g Kaartslot,
micro-USB, HDMI adapterkabel, Bluetooth 2.1 kortom alles zit onder de motorkap van LIVETAB. Dit i.t.t. vele tablets-pc waar extra betaald moet worden.

Ik heb nog een vraagje misschien kan jij mij helpen
Die 3g kaartslot is voor een snelle verbing via Mobielnetwerk,en is dat een speciaal simkaartje.en zijn de kosten van die verbingen duur ?
Of kan ieder simkaart daar in

jojo45
Ik heb nog een vraagje misschien kan jij mij helpen
Die 3g kaartslot is voor een snelle verbing via Mobielnetwerk,en is dat een speciaal simkaartje.en zijn de kosten van die verbingen duur ?
Of kan ieder simkaart daar in.

Bij de weg, prepaid simkaart voor mobiel internet is niet merkgebonden. Ge moet echter niet al te hoge snelheden van verwachten, zoals wifi thuis bijvoorbeeld maar voldoende
om zoals in mijn geval goedkoop VoiP te bellen of in sommige gevallen videogesprekken te houden uiteraard afhankelijk van de lokatie. Hier een algemene tip voor alle tablet-pc gebruikers: wel 's geprobeerd met een tablet stylus te werken, http://www.miniinthebox.com/nl/tabl...words_search&gclid=CPbeo-nxmK0CFYKJDgodZHNVmA dat werkt imho heel prettig is mijn persoonlijke ervaring bijv. als ge net een vette hap hebt genuttigd, hoeft ge niet met uw vettige vingers het scherm aan te raken toch? By the way, hier nog een tip nl. voor prepaid mobiel internetten: http://www.medionmobile.nl/web/index.php Succes.

Bij Medion krijgt men na telefonisch contact met een reparatieverzoek een voucher met uw klantnummer met antwoordnummer (gratis dus) waar u uw product op postkantoor kan laten opsturen. Inmiddels is deze Livetab al het
vijfde Aldi product binnen 8 jaar die ik heb aangeschaft vanwege de uitstekende garantievoorwaarden van 3 jaar. Bij dezen, heb inmiddels veel gratis Android Apps gedownload en geïnstalleerd
zoals AVG virusscanner, Android firewall, Skype (uitstekend) , VoipBuster, Uitzending gemist, Android gemist enz. Wat ik wel jammer vind is dat bij koopartikelen een betaalmiddel als bijv. iDEAL of PayPal (nog) geen optie is. Hier nog wat aanvullende tips. Probeer 's de Logitech H800 draadloos headset met nano ontvanger (micro-usb) op je Livetab of andere tablet-pc of smartphone. Uitstekend product van Logitech.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan