Medion MD 40100

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipke2

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Ik heb mijn laptop moeten formatteren maar heb dit gedaan met de verkeerde cd van windows(niet de originele die bij de laptop zat) Halverwege de setup van wxp sp3 krijg ik nu de melding dat er een parameter ontbreekt en wordt de setup afgesloten.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Opstarten met een orginele CD van XP dus eerst je CD/DVD drive in het BIOS als eerste opstart mogelijkheid zetten.
Vervolgens de schijf formatteren en XP opnieuw installeren.

Opstarten met een orginele CD van XP dus eerst je CD/DVD drive in het BIOS als eerste opstart mogelijkheid zetten.
Vervolgens de schijf formatteren en XP opnieuw installeren.

Dat heb ik geprobeerd maar dan geeft hij tijdens de setup een melding dat er een parameter ontbreekt en wordt de setup afgesloten.

Je start echt op van CD dus je hebt in het BIOS je CD/DVD drive als eerste staan op start je de PC op en leg je dan gewoon de CD in het laatje?

Windows installeren is ondertussen gelukt, ik ontbreek echter een paar drivers(oa. usb controller) en op de site van medion vind ik ze ook niet terug. Imand een idee?

Vertel eerst even wat je gedaan hebt zodat anderen er ook wat aan hebben eventueel.
Welke drivers moet je nog hebben?

Ik heb XP Home geïnstalleerd ipv Professionnel en dat lukte wel.

De drivers die ik nog nodig heb zijn:

Controller voor massaopslag
SM-Buscontroller
USB-controller

Bedankt

Dat heeft niet geholpen maar sp2 en SP3 installeren heeft er wel voor gezorgd dat enkel nog de 'controller voor massaopslag' ontbreekt. Weet iemand waarvoor dit dient en hoe we dat kunnen oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan