Medion MD-81888 geen beeld, maar wel setup wel aanwezig, hulp voor blind begeleiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

IreentJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Hallo,

Ik wil vragen wie ook een MD-81888 recorder heeft gekocht laatst?
Ik wil vragen of diegene mij blindegeleids kan begeleiden op het beeldscherm in het setup menu. Ik heb geen beeld, waardoor ik niet kan zien wat ik doe. Ik moet de resolutie weer op automatisch zetten. Door de resolutie te veranderen is het beeld zwart geslagen. Maar ik weet wel dat ik in het menu van setup zit want hij reageert wel, alleen ik kan niet zien waar ik heenga. Als iemand mij wil helpen hiermee? Even vertellen op welke knopjes ik moet drukken om de resolutie weer op normaal te zetten?

Vriendelijk bedankt!! Kus IreentJ

Laatst bewerkt door een moderator:
Medin MD81888

Heb er ook een gekocht,

Bevalt prima in eerst opzicht. Om alles te resetten naar standaard kun je een cijfercombinatie met een bepaalde toetsvolgorde intoetsen op je afstandbediening de exacte code/volgorde staat in de gebruiksaanwijzing. He apparaat reset zich dan naar de fabrieksinstellingen.

Succes:thumb:

medion beeld problemen:

ik heb het even opgezocht:
druk op de afstandbediening op > (richtingenknop), 5,0,2,0, invoeren (enter).

nu zou het weer moeten werken. let wel op, als je dit doet moet je eerst weer de TV zenders installeren voordat je weer tv-beeld hebt.

zie blz 77 in de handleiding

succes.:D

werkt niet, help

Maar het werkt niet, hij gaat weer terug naar het tv-beeld.
Kunnen niet een van jullie mij vertellen/begeleiden naar het menu waar je resolutie op standaard zet ? :)

Dank je wel x.irene

medio md 81888 doet niets meer, na nieuwe sony lcd

hallo ik heb net een sony 52 inch gekocht,eerst had ik een lg 37 inch,nu doet de dvd recorder het niet,hij is pas7 maand oud,moet ik soms iets veranderen ik heb hem wel goed aan gesloten, of heeft sony een conflict met de medion?

harry k

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan