Medion Md 8383

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingeborg 1

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
Ik heb een paar dagen geleden de nieuwste medion 8383 gekocht,

maar na een paar uur erop te werken, zei de computer pats!!!
en sloeg uit

en deed niets meer,

iemand enig idee wat dat kan zijn en of ik er iets aan kan doen,

Ze komen wel langs om te kijken, maar misschien heeft iemand een tip altijd welkom

ik heb ergens iets gelezen dat je de schakelaar achter op je pc ook is moet uit schakelen en inschakelen. This natuurlijk wel ik zou niets fixen als ze langs komen en er is niets.

Vind ik eerlijk gezegd geen wonder met een presscot, snelle videokaart op enkel een voeding als kastkoeling.

Wat er stuk is? Kan alles wel zijn, maar ik zou het vooral de support het maar laten uitzoeken, zover bekend is de support niet verkeerd van medion.

Laatst bewerkt:
Je zou de kast even open kunnen maken en kijken of ergens een brandlucht vandaan komt. Medion doet daar niet moelijk over, dus je garantie zal daar niet van verlopen.

PS.Wel een geschikte sectie uitgekozen is het niet?

nee dat is het niet,

volgens mij want we roken niets,

wat het is ik denk zelf een zekering???

Ja er zit een kortsluitbeveiliging in veel voedingen, maar dat geeft geen "pats" als die inschakelt, en de pc is hierna gewoon weer aan te zetten.

Wat zou het dan zijn, ik heb het zelf niet gehoord,

kan natuurlijk van alles zijn, ik ga morgen naar de aldi terug
misschien hebben ze er nog staan

ik heb zelf 2 computers van de aldi en die werken echt perfekt, dit is waarschijnlijk een maandagmorgen produkt;)

Iemand een idee?

Ja ik typ dit bericht ook op een 3jaar oude medion, maar overal genomen zijn de meningen over deze laatste versie zijn niet zo best; veel fora met negatieve menigen.

Ik zou er overigens niet op rekenen dat ze er nog een paar hebben, voorgaande keren stond men voor dezelfde middag nog met elkaar te vechten om de laatste pc.

Verder zou ik je wel willen helpen, maar ik ben hier zelf ook niet zo erg gewiekst in moet ik zeggen. Misschien heeft iemand anders nog een paar handige vragen om dan op te kunnen maken waar de rotte appel zit. o.a. Crash is vaak hardware technisch goed bezig.

Laatst bewerkt:
De technische dienst van Medion komt langs om het te repareren, maar dat duurt weer een aantal dagen,

kan jij wat links sturen waar ik wat kan vinden over deze computer md 8383

als je die heb natuurlijk,

bedankt alvast,:thumb:

Vanmiddag naar de aldi geweest, met de kapotte computer en kon hem zo omruilen voor een andere, dus dat is super en hij werkt perfekt!!!, geen herrie met het opstarten, dat was met ie andere wel,

Super service Aldi:love:

mogen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Hallo

Prijs/kwaliteit zijn de medion p.c.'s zeker prima .

Gezien de gigantische hoeveelheden er van deze p.c.'s worden verkocht , vindt ik het aantal met defekten wel aanvaardbaar hoor.

En ... waar kun je nog een deftige , betaalbare configuratie kopen met een dergelijke garantieperiode?

Gelukkig voor u is het euvel nog sneller dan snel opgelost .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan