Medion Md 98300 Werkt niet meer goed (laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDDaanD

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2008
Hallo

ik heb een Medion Md 98300

en draaide altijd goed op vista maar ik wil hem weer vandaag opstarten maar het beeldscherm slaat niet aan.

Ik heb een extern scherm geprobeerd maar die doet ook niks erop.

je hoort wel de hardeschrijf en ventilator.

(je hoort geen vista opstart geluid)

Weet iemand hier iets van of weet je een oplossing

Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je nog garantie hebt ....
Terug brengen :)

Bedoel je met het opstartgeluid de 'jinglejangle' van windows? of het beepje?

Ik bedoel dat als je hem aanzet en mogt het scherm zelf defect zijn dan start je laptop nog wel op.

Want dan hoor je het opstart geluidje nog (van windows)

maar nou niet meer.

en ik heb nog wel garanitie op deze laptop want hij is van 2007

Ik denk eerder dat de GPU kapot is ipv het scherm, aangezien je op een extern scherm hebt getest en dat ook geen resultaat gaf... tenzij je natuurlijk de sneltoets om over te schakelen op het extern scherm bent vergeten te gebruiken...

Maar inderdaad laten herstellen die handel, niet zelf aan prutsen.

Ik denk eerder dat de GPU kapot is ipv het scherm, aangezien je op een extern scherm hebt getest en dat ook geen resultaat gaf... tenzij je natuurlijk de sneltoets om over te schakelen op het extern scherm bent vergeten te gebruiken...

Maar inderdaad laten herstellen die handel, niet zelf aan prutsen.

nee ik heb de toets voor beeldscherm (de FN toets) wel gebruikt en er zit ook een media center knop op voor direct opstarten maar daar dan doet hij het zelfde als bij ik hem gewoon aan doe

Hoi,

Zoals ieder adviseert als hij nog onder garantie is terug naar Medion
Geen garantie meer even contact opnemen met Medion?

Modag

Dan is het sowieso de GPU, of anders gezegd: kan (bijna) niets anders zijn.

Maar volgens mij gaan ze er bij medion geen probleem mee hebben om dat even te vervangen...

Ik heb eergister me laptop weer geprobeerd en ik kijk verbaasd want hij start gewoon weer op met beeld.

Ik ben weer erg blij maar waar het aanlag weet ik niet.

Nu overkomt mij dit ook inmiddels al weer voor de 2e keer. Zou het kunnen dat de PC is uitgegaan in de "slaapmode"?

reactie

Hoi mensen,

Ik heb net hetzelfde probleem, het enigste verschil is bij mij dat ik normaal met xp werk, ik heb vista er lang geleden afgehaald omdat ik daar niet graag mee werk.

Sinds deze morgen als ik men pc aanzet, krijg ik het bios opstartscherm(zoals normaal), en dan zwart beeld, geen windows xp logo meer... hoor wel nog alles draaien enzo... Heb al met verschillende cd's geprobeerd, zoals Hiren's boot cd, erd commander, en nu heb ik opgestart met een 'windows-xp-live cd' van bartpe, nu heb ik daar het programma 'total commander' opgestart en ben nu men belangerijkste gegevens aan het backuppen op een usb schijf...

Maar aub iemand die een oplossing zoekt of weet om pc normaal te laten opstarten???
(Het opstartmenu "F8" heb ik alle opties geprobeerd maar blijft allemaal zwartscherm)

Ik ben blij dat ik nog via een live-cd aan men harde schijf kan, want ik dacht heel even dat men "c" en "d=(backup--partitie)" weg was...

Iemand hulp alstublieft...?

Dank bij voorbaat!

Laatst bewerkt door een moderator:
Maak even een eigen topic aan, het is 'not done' en werkt verwarrend als je het topic van een ander gebruikt voor je eigen vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan