Medion md95218 lan vraag !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Ik heb een Medion md95218 gekocht maar ik heb een probleem met mijn lankaart die in deze pc zit. Wat is er aan de hand. Als ik de kabel van internet in mijn laptop prik maakt hij kontakt met internet, krijg dus te zien dat hij het ipadres en de overige gegevens binnen krijgt maar als ik ga internetten dan maakt hij kontakt met internet en wacht dan heel lang voordat hij verder gaat. Ga ik naar google dan heb ik de site in 1 1/2 minuut maar ga ik zeg maar na de startpagina.nl dan duurt het wel een minuut of vijf voordat ik de pagina kan zien of een time out op de server. Wat gaat er verkeerd ??:confused:

Ik heb de kabel uit een pc gehaald waar het internet wel gewoon werkt dus tot het stekkertje gaat het goed ?!?!:cool:

Hoop dat iemand me kan helpen. :thumb:

Probeer even nieuwe drivers te downloaden bij medion.
Kan zijn dat er problemen met de drivers zijn.

Het blijkt dat ik een router in mijn laptop heb en hierdoor kan ik niet via een hub op het internet komen. :(

Mijn laptop heb ik opnieuw geinstalleerd naar de fabrieksinstellingen en het werkte nog niet, ook niet op mijn @home modem. :confused:

Toen ben ik met mijn laptop naar mijn buurman gegaan en deze bezit een router die ook een draadloze verbinding mee heeft en heb ik via deze draadloze verbinding bij hem op het internet gezeten en dat werkte. :thumb:

Toen heb ik via de router met kabel gezeten en dit werkt ook. :D

Maar rechtstreeks op het modem van @home of via een hub dan gaat het fout. :(

Maar goed ik weet nu dat mijn laptop niet kapot is en dat mijn router in mijn laptop gewoon goed werkt.

Ik dank jullie alllen voor het meedenken en hoop dat mijn oplossing iemand anders ook kan helpen bij deze vraag. ;)

Tot de volgende vraag !! :thumb:

Mvg Gr@smaaier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan