Medion MD96559

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisFr

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een Medion MD96559 die niet meer opstart zoals het hoort. Als ik hem opstart zie ik eerst de loading screen en daar blijft die ongeveer 3 min op staan en reboot zich dan weer automatisch. Ook kan ik geen nieuwe installatie beginnen omdat hji die niet start. Zowel windows vista als windows 7. Hij laad wel de files voor de installatie dan komt de flash screen. Dan krijg ik een zwartscherm met een muis.

Kan iemand mij helpen?

Groeten!

Dennis

als je de pc als eens open hebt gemaakt, zou ik eens kijken naar de koelers, of die allemaal nog werken naar behoren, want bij medion pc's is vaak de temperatuur een probleem.

Ook eens controleren op een teveel aan stof.

Maakt hij trouwens geluiden voor hij reboot?

nee hij maakt geen geluiden wel komt er snel een bluescreen alleen die stata er net een seconde en dan is die weer weg en reboot de laptop

Als het goed is krijg je bij de meeste Medion PC's een recovery schijf, waarmee het één en ander is te herstellen.
Probeer hier eens mee op te starten.
Meestal krijg je wat keuzes voor wat je wilt doen.
Zet je alles terug naar een punt zoals je de PC hebt gekocht, ben je natuurlijk alle data kwijt.

Als het goed is krijg je bij de meeste Medion PC's een recovery schijf, waarmee het één en ander is te herstellen.
Probeer hier eens mee op te starten.
Meestal krijg je wat keuzes voor wat je wilt doen.
Zet je alles terug naar een punt zoals je de PC hebt gekocht, ben je natuurlijk alle data kwijt.

Het probleem is dat ik niet in de computer kom. Ik weet dus ook niet hoe ik deze partitie kan gaan benaderen

Dan zal je de hardeschijf er uit moeten halen en in een andere pc moeten aansluiten zodat je nog wel bij je bestanden kan komen, want als je een recovery gaat doen dan zal je toch wel eerst je bestanden willen back-upen?
Dus weet niet of je een mogelijkheid hebt om je hardeschijf aan een andere computer te hangen is het een Sata schijf of een IDE schijf.?

Dan zal je de hardeschijf er uit moeten halen en in een andere pc moeten aansluiten zodat je nog wel bij je bestanden kan komen, want als je een recovery gaat doen dan zal je toch wel eerst je bestanden willen back-upen?
Dus weet niet of je een mogelijkheid hebt om je hardeschijf aan een andere computer te hangen is het een Sata schijf of een IDE schijf.?

De belangrijke bestanden heb ik nog. Deze copieer ik elke week naar mn externe HDD

Oke dan kan je hem toch gewoon opniew installeren kan je wel vanaf cd opstarten of voor dat je de pc op start de Medion Recovery opstarten? Of anders met een Windows XP cd als je die hebt dan zie je snel genoeg of er een Partitie is met een recovery aanwezig is.

Als een PC niet goed opstart, biedt de recovery cd of dvd die je bij een Medion krijgt meestal een optie om ook de PC te herstellen. Je hoeft niet altijd de hele besturing er opnieuw op te zetten. Je kunt ook terug naar bijvoorbeeld een herstelpunt dat door windows gemaakt is.
Dus gewoon even booten met de recovery disk erin en kijken wat de mogelijkheden zijn.

ik heb er nu een windows xp cd er in gestopt deze wou wel afspelen de windows vista en windows 7 cdrom deden het niet. Ik hou jullie als er nog meer problemen zijn.

XP werkt weer update naar vista uitgevoerd en nu volgt een update naar Windows 7. Toch bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan