medion pc formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
Beste Helpers,

Ik ben van plan om de medion computer met vista te formatteren.
Zoveel ik weet heb ik alleen een recorver partitie en geen cd om dit verder uit te voeren.
Echter kom ik niet verder in partitie D misschien dat jullie me kunnen helpen.
Als bijlage wat jpg van de inhoud.

gr. Marcelpartitie D.JPGrecover partitie.JPG
 
Het lijkt erop dat D juist je recover partitie is. GHS en GHO bestanden, zijn voor zover ik weet van Norton Ghost.
 
Bedankt,

Alleen weet ik niet hoe het verder moet, ghs en gho bestanden kan ik niet gelijk openen en vraagt om een programma waarmee het wordt geopend.

gr. Marcel
 
Daarvoor heb je dus Norton Ghost nodig.
 
Hebben ze dit van medion dan met norton ghost gemaakt ?

Hij is wel eens weg geweest voor een nieuw moederbord, was toen wel alle gegevens kwijt toen het gemaakt terug kwam.
En stel dat ik dan Norton ghost gebruikt is dat dan met de fabrieks instellingen ?
Sorry voor de vele vragen.


gr. Marcel
 
Niemand meer?

ondertussen heb ik norton ghost, maar wil wel zeker van de zaak zijn voordat ik het gebruikt.


gr. Marcel
 
Er kan toch niets gebeuren? Je kunt het rustig uitproberen zonder schade aan te richten.
Als je oorspronkelijke systeem er nog op staat, dan is er wss een toetsencombinatie die je recovery terug zou moeten zetten. Welke dat is weet ik ook ff niet (meestal F10 tijdens de boot), dat zou in je handleiding moeten staan.
Dan heb je die norton ghost niet nodig want die is dan al voorgeïnstalleerd.
Onder " alle programma's" moet toch ook het een en ander over Medion te vinden zijn?
 
Laatst bewerkt:
f10 f11 heb ze allemaal geprobeerd, maar zonder resultaat.
Met Northon ghost lukt het ook niet want hij kent niet de gso bestanden maar vraagt naar sv2i files.
Ook wanneer ik de gho bestanden wil openen met norton krijg ik daarbij de foutmelding.

weet het nu ff niet meer.

gr. Marcel
 
Hoi,
geef de specs (type, msnnr. enz) even door, dat vergemakkelijkt de evt. zoekacties naar de handleiding.
 
Laatst bewerkt:
Medion

Model : PC MT 7

Type: MED MT 475G

Med / s/n 14520010080289

gr. Marcel
 
Probleem opgelost,

Inmiddels toch een support cd gevonden waar systeemherstel opstaat.
Opstarten vanuit cd rom lukte eerst niet omdat mijn draadloze toetstenbord niet meer reageert om de cd rom te kiezen.

Oude ps2 toetsenbord aangesloten en hoppa,, we kunnen gaan formatteren.

Iedereen bedankt voor de hulp die al is gegeven.,

gr. Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan