Medion PC start niet op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tibezwiep

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
hallo,

ik heb een MEDION MD8835 als computer, iets meer als een jaar oud!
ik was World of warcraft aan het spelen en ineens word mijn scherm zwart. ik wil het herstarten en het zegt no signal detected.
ik druk op de aan-uit knop van mijn pc om mijn pc te herstarten en er gebeurd niks. ik druk er nog eens op en alweer niks; dan trek ik de stekker in het stopcontact uit en de pc valt uit. ik wil hem herstarten en hij start op MAAR.. het blijft op een zwart scherm staan. het vreemde is dat het blauwe driehoekje (licht op als de pc opstart en aanstaat) niet brand maar ik hoor de ventilator wel draaien. als ik op de aan-uit knop druk blijven de ventilators draaien! ik heb alles al eens losgekoppeld en aangekoppeld en nog steeds het zelfde! aan het scherm ligt het niet want als ik een ander scherm aansluit zegt het opnieuw: no signal detected!
help mij alstublieft!

groetjes tibo.

Maandag even Medion bellen, want je zal nog wel garantie hebben.

Bij de Aldi is dat meestal 3 jaar, bij anderen 2 of 1 jaar.

Het enige wat ik kan bedenken is je opstart- CD of DVD in je PC plaatsen en alles uitdoen en weer opnieuw opstarten.

Een andere mogelijkheid zou de bios instellingen veranderd kunnen zijn, maar dat gebeurd niet zomaar.

Beide lijken mij stug, maar het zou kunnen.

Het lijkt mij het meeste op defect, dat gebeurd bij 1 op de zoveel PC's.

Ik denk dat je Medion moet bellen, dus tot maandag wachten.

Laatst bewerkt:
Maandag even Medion bellen, want je zal nog wel garantie hebben.

Bij de Aldi is dat meestal 3 jaar, bij anderen 2 of 1 jaar.

Het enige wat ik kan bedenken is je opstart- CD of DVD in je PC plaatsen en alles uitdoen en weer opnieuw opstarten.

Een andere mogelijkheid zou de bios instellingen veranderd kunnen zijn, maar dat gebeurd niet zomaar.

Beide lijken mij stug, maar het zou kunnen.

Het lijkt mij het meeste op defect, dat gebeurd bij 1 op de zoveel PC's.

Ik denk dat je Medion moet bellen, dus tot maandag wachten.
ok, bedankt! en van bios enzo heb ik een klein beetje verstand.. maar hoe kan ik die nu tevoorschijn toveren als alleen de ventilater opstart?

Bij het opstarten op flink op Delete drukken, maar als je daar al niet in kan komen dan is mijn vermoede dat de PC defect is.

Is je PC niet overhit geraakt?

Bij het opstarten op flink op Delete drukken, maar als je daar al niet in kan komen dan is mijn vermoede dat de PC defect is.

Is je PC niet overhit geraakt?
overhit dat weet ik niet, er zit wwel reelijk da stof tussen de gaatjes in mijn pc waar de lucht van de venitlator uitkomt en 1 ventilator zit tegen een kast dus kan geen lucht wegblazen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan