Medion router Pst forwarding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandamme

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Hey ik HAD laatst een probleem met de post forwarding maar dat is al opgelost :D

Maar nu.... als ik een poort open wil zetten moet ik dit invullen:

Source port
??

Protocol
udp/tcp

Destination IP
192.*******

Destination port
??

Er staat dus nog niks alleen destination IP wat moet ik op die andere plaatsen invullen, als ik poort 49152 open wil zetten ??:rolleyes:

Alvast Bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Vraag verplaats naar de juiste sectie.
Je mag voortaan router vragen wel in de Router/Switch/Hub sectie zetten als je wilt. :)

Succes met je probleem verder.

leuk verhaal maar je zal wel iets meer inforamtie moeten verstrekken.

Gezien het poort nummer zal het om Azerus oid gaan dan zal het UDP moeten worden of heb je een FTP probleem

Maar goed en NU......????

heb je een modem en daar achter een router of heb je een combi gevalletje...????
welke hardware gebruik je dan...????
Welke software gebruik je en wat wil je zien als resultaat....????

je zal het zelf moeten zeggen, iedereen kan veel d'r zijn echter maar weinig die gedachte kunnen lezen.:)

We horen het wel

PC animal zei:
leuk verhaal maar je zal wel iets meer inforamtie moeten verstrekken.

Gezien het poort nummer zal het om Azerus oid gaan dan zal het UDP moeten worden of heb je een FTP probleem

Maar goed en NU......????

heb je een modem en daar achter een router of heb je een combi gevalletje...????
welke hardware gebruik je dan...????
Welke software gebruik je en wat wil je zien als resultaat....????

je zal het zelf moeten zeggen, iedereen kan veel d'r zijn echter maar weinig die gedachte kunnen lezen.:)

We horen het wel

Ik gebruik utorrent 1.5
Ik heb de kabel van @home rechtstreeks in de router, en van de router lopen 2 kabels naar de 2computers dus geen draadloos.
Dus is heb het probleem met de roter ik hoef alleen dat in te vullen wat ik hier boven getypt heb maar wat moet daar :o
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan