medion router

Status
Niet open voor verdere reacties.

mschaper

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2005
hallo

ik moet binnenkort bij iemand een medion router plaatsen
en daar komen dan 3 pc's aan gesloten 1pc per kabel en de andere 2 met usbdongle

nu is mijn vraag

ik moet al de 3 pc's kunnen beheeren mer pcAnywehere 12

hoe moet ik dit instellen??

wie kan me dat vertellen?

mvg

mschaper

ja daar heb ik al gekeken maar daar staat niet de oplossing in voor mij probleem

want als er 2 pc tegelijk aan staan dan weer ik niet of ik goeie overneem

want het is dan 1 ip met 3 local ip adressen

als je snapt wat ik bedoel

Dat wordt een harde pil, kijk eens op blz. 105 van de handleiding. Moet wel mogelijk zijn maar vergt wel het nodig bestuderen van handleiding.

Misschien dat Vnc in dit geval iets handiger voor je is, met Vnc kun je per server de poorten veranderen, als je iedere pc een eigen poort geeft is het makkelijk connecten als je deze goed forward in je router.
Alleen kan ik bij RealVnc niet de optie vinden om per client het poortnummer te veranderen, misschien dat dat bij de nieuwere versies/Tight/Ultra Vnc wel lukt.

ik heb nu gekozen voor radmin

maar als ze steeds de pc uitzetten en en de volgende keer weer aanzetten krijgen ze steeds een ander ipadres

kan ik ook zeg maar 1 keer een port forwarden met 192.168.0.* ????

Je kan ook zorgen dat elke PC telkens terug hetzelfde IP-adres krijgt door dat te koppelen aan het MAC-adres van de netwerkkaart in de PC's. Dat moet je doen in de DHCP instellingen van de router.
OF je kan elke PC een vast IP-adres geven in de netwerkinstellingen van Windoze...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan