Medion stuur (Aldi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb een medion pc stuur gekocht, laatste bij de Aldi. Het lukt me niet om deze goed aan de praat te krijgen. In een spel (heb meerdere spellen geprobeerd) is het zo als je aan het stuur draait je meteen de hoek om vliegt. En bij Colin Mc Rae 3 is het zo dat mijn gas de rem is en andersom. Kan iemand mij hiermee helpen.

Groetjes

Kun je dit niet calibreren dan in configuratie scherm ??

Nee,

Heb zelf een microsoft stuur, daar kan het wel. Dat medion stuur is van mijn vader, als ik naar configuratiescherm ga, kan ik bij instellingen van het stuur alleen de knoppen testen en de pedalen. Verder kan ik helemaal niets instellen.

Groetjes

Mulmuisje,

Wat is het precieze typenummer of model, dan zoeken we even met je mee op internet naar mogelijke oplossingen....:)

Groeten,

Remy

Mulmuisje,

Heb ff gezocht op de site van Medion, maar daar stond niks vermeld over dit stuur. Maar dat is ook normaal zoals je hier kunt lezen op het forum.

Je zult dus nog even moeten wachten op de oplossing....:confused:

Gefixed! Maar laat...

Hey luitjes,

Ik heb laatst een Medion stuurwiel op marktplaats gekocht...was maar een tientje en nieuw in doos enzo. Ik had van te voren al wat research gedaan, en ik was bereid te leven met het feit dat het gaspedaal niet werkte. Dat was dus ook zo.

Maar toen ik de tweede dag dat ik hem had met het ding ging spelen deed het gas het opeens...je kon harder en zachter en je kon ook cruisen...analoog gas dus.

:) ===>!!! Hoe je het moet fixen: je start de pc op, installeert drivers enzo. Dan pak je die converter (dat lompe ding waar de USB kabel uitkomt) En dan haal je de kabel van het stuurwiel naar dat ding eruit...en dan doe je em er weer in! Zo simpel is het. Als het goed is heb je nu dus variabel gas, en branden er 2 rode lampjes op het stuurwiel. Zo niet brand er nog maar eentje.
Je moet dit helaas wel elke keer doen als je de pc opnieuw opstart! <====:)

Blij dat ik kon helpen;)

P.s. DiRT is de beste race game ooit! Kopen die handel...ook al is het van codemasters

Deen911 weet je ook toevallig of je die driver ook ergens op internet kan vinden ?
want ik kan hem namelijk niet vinden. en heb precies het zelde stuur namelijk ook die 41331.

Graag de volgende keer kijken naar de datum van het topic. Deze is uit 2004 en niet actueel meer.
Reden om een slotje erop te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan