medion tft met vreemde videokleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERNON01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
heb een medion tft, staat op 59 hertz, schermresolutie 1280 bij 1024, op een Nvidia gforce fx 5700. tot voor kort geen problemen, maar de foto's op de computer en internet zijn goed van kleur, alleen de video's op de computer en internet zijn hele vreemde kleuren, heb dit met het schermmenu goed proberen te krijgen, maar niets lukt, wie weet een oplossing??

de nieuwe drivers van de videokaart hielpen niets!!

HELP !!

nope

de codecs van k-lite krijg ik niet gratis gedownload, en waar ik ze wel kan downloaden, daar zit een virus bij in.
in mijn Nvidia-programma, kan ik geen kleurcorrectie vinden, dus ben nog geen steek verder !:(

Yessssssssss

na installatie van k-lite codec werkt alles weer zoals het zou moeten, verder heb ik ook mediaplayer 10 ge-updated.
Maar alles ziet er op internet weer normaal uit, de video's.
Thnxx voor de tip !:)

Kun je wel even aangeven wat er mis was met de videobeelden? Was het heel mistig zegmaar? Veel wit enzo?
Zit dit topic Is dat herkenbaar? Niet dat het echt boiet voor jou, want het werkt immers weer. Maar ik vond het wat vreemd dat je na het 'updaten' van je codec, opeens wel goed beeld krijgt, terwijl je dat vroeger eigenlijk ook al had, zonder die codecs.

re

ja, het lijkt er inderdaad op, de beelden van filmpjes waren in rare kleuren en een vreemd contrast. terwijl dat eerst niet was, ook systeemherstel bracht geen oplossing, het installeren van de k-lite codeckpack gelukkig wel, blijkbaar toch een ander probleem in de door jou genoemde topic. ik heb nu geen problemen meer met filmpjes op internet. Misschien dat een opschoonprogramma verkeerde onderdelen heeft weggegooid, ik weet het niet, ben nog steeds op zoek naar een goed programma, wat niet teveel en ook niet te weinig opschoont.
Groetjes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan