Medion TV-TUNER 7134 MK2/3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

s!xties

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
dus ik had een virus en ik formateer me PC , dan installeer ik alles opnieuw wat op me software CD staat dan installeer ik de driver opnieuw voor me tv-tunercard en zie ik het volgende : dit apparaat star niet code 10 weet iemand hier iets op ? ik heb iets gelezen op een site dat de medion chips van philips zijn moet ik dan miss de originele WDM driver ervoor installeren en waar is die ?

Dat kun jij snel bekijken. :o

bij taakbeheer staat een uitroep teken bij me tv-tuner , en eigenschappen apparaat start niet (code 10) dus volgens jouw moet ik chrisTV installeren en dan doet hij het wel ?

In jou eerste bericht staat je een fout code hebt en dat je niet weet waar je de driver kunt ophalen.
Ik geef jou een link.
Als je die link aanklikt en daar leest wat er staat dan kun je zien dat het om drivers gaat.
Ongeveer in het midden komt er volgens "mij " een driver voor jou tv kaart te voorschijn.
Nog geen minuut nadat ik die link gepost hebt krijg ik een antwoord met "met werkt niet".
Dat vind ik zeer snel om uit te proberen, dat bedoel ik er mee.
Nu kom je met jou laatste bericht met iets meer informatie. Er staan uitroep tekens, dat wil dus zeggen dat jou kaart niet goed geinstalleerd is.
Nu kun je twee dingen doen.
1 software verwijderen van jou kaart en opnieuw proberen te installeren.
2 driver zoeken in de link die gaf en die proberen.

Uit ervaring weet ik dat je dit niet in een paar seconden kunt testen.

Ik wens je veel succes.

maar ik zie geen driver op die site staan ervoor ik zie alleen de naam

btw , toen hij nog werkte voor het virus erop zat , werkte ik met powercinema

Dat een topic van 2004 nog zo gekickt wordt ??:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan