Medion USB PC Stuurwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

SJEBloem

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Hallo,

Ik heb een Medion USB PC stuurwiel. Ik wilde vandaag weer eens een oude racegame gaan spelen met het stuur. Maar nu heb ik een probleem. Elke keer als ik met het stuur wil gaan racen, dan moet ik het stuur draaien (ong. 45 graden) om rechtdoor te gaan. Dus als ik het stuur recht draai gaat hij naar links.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt!

Heb je bij de opties alles wel goed ingesteld? Zoals bij Rechts=Stuur rechts doen. Links=Stuur links doen.

Ik weet niet om welk spel het gaat... Het zal fijn zijn als je dat zou willen vertellen. Dan kan ik je daar graag mee verder werken.

Bij mij had ik precies zelfde probleem bij het spel GTA San, En dat heb ik op die manier opgelost.

MVG. vliegtuigfan Tot uw dienst!

Ik heb A2 Racer II, een oud spel. Maarja, had gewoon weer zin om het te spelen.. :P
Maar dat kan ik niet instellen bij opties..

Staat je wiel niet vermeldt in de start-alle programma's lijst??
Anders drivers opnieuw installeren?Als goed is heb je toendertijd die kalibratie moeten doorlopen.

Het is een plug-and-play stuurwiel. Heb hem gekalibreerd via configuratiescherm. Kijken of hij het nu wel doet!

OK, hij doet het nu. Heb het gekalibreerd. Maar nu, als ik het gas loslaat dan gaat hij achteruit! Iemand?

Wat als je hem eens verwijderd uit apparaatbeheer(pc opnieuw opstarten) en opnieuw laat installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan