Medion white-list

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hoi,
Ik ben van plan mijn pc te upgraden met een nieuwe videokaart. Maar ik heb gehoord dat medion een soort whitelist heeft qua videokaarten, velen schijnen dus gewoon niet te werken.. Kunnen jullie me vertellen of de asus strix gtx 960 in mijn pc werkt? Mijn pc:
Nvidia geforce gtx 650 1gb
8 gb ddr3 ram
2 Tb hardeschijf
Windows 8.1 64 bit
En mijn moederbord weet ik niet.
Mvg Prodejojo

Dit is momenteel heel lastig te zeggen... Ik mis namelijk de naam van je PC, daarbij bedoel ik wat het typenummer is)

Zodra ik dat weet zou ik evt kunnen gaan google'en

Oke, jammer want ik heb het met cpu-z geprobeerd te achterhalen maar daar snap ik niks van xD

Hallo

Op deze p.c.'s staat informatie op de achterzijde van de systeemkast ... (medion md nr )

Meestal (altijd) staat er ook een typenr op het motherboard zelf.

Alle medion p.c.'.s. die ik reeds onder handen heb gehad waren opgebouwd rond een motherboard van msi ...

peter

Bedankt!

Ik heb hier een foto van de achterkantimage.jpgimage.jpg van mijn pc ik hoop dat jullie daar iets mee kunnen
Groetjes prodejojo

Jammer dat niemand reageert! Ik zal wel een nieuwe topic plaatsen :confused:
Mvg prodejojo

Hallo

Vermeld dan wel iets van nuttige info ...

Medion md nr ...

Indien deze niet aanwezig is ... typenr motherboard (medion p.c.'s bezitten meestal een m.s.i. motherboard) vermelden...

Met deze info kun je dan uiteraard zelf ook eens kijken op de medion site.

Of eens een mail sturen naar medion .

peter

I know, maar ik man mijn pc bij de medion site niet vinden. Ik heb hem bij mediamarkt gekocht, zou ik met cpu-z even een kijkje nemen?

Hallo

Denk dat je met pc wizard meer geluk zult hebben om motherboard model , etc korrekt softwarematig uit te lezen ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan