Medion ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris35

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Mijn PC Medion MD5000 met mobo MS-6701 geft na een blue screen in XP bij het heropstarten ( normaal, veilige modus, opstart CD) een fout 0x0000007F op een blue screen. Wat nu ! ! :(.

Re Medion ! !

Thanks voor de info.
Maar daarmee weet ik nog niet wat de juiste oorzaak is van die Fout. Geheugen al vervangen. Zo de mobo hs zijn en is er een andere mobo te vinden ergens ! ! :( .

Thanks voor de info.
Maar daarmee weet ik nog niet wat de juiste oorzaak is van die Fout. Geheugen al vervangen. Zo de mobo hs zijn en is er een andere mobo te vinden ergens ! ! :( .

Je zou de Medion Support site kunnen bezoeken en naar de laatste driver updates zoeken: http://www.medion.com/nl/

Laatst bewerkt:
Thanks voor u snelle antwoord.
Wel en goed "Ronnie1" maar als ik deze PC niet kan opstarten kan ik ommogelijk een andere driver of zo installeren.. :( .

Is er iemand die een prog. kent dat onder dos rechtstreeks van diskette of CD kan draaien om die Ram geheugen te testen.

Het prob van die "0x7000007f" is opgelost ! ! ! !
Baterij van mobo twee dagen uitgehald en terug ingeplugt en alles opgelost en de PC start weer als vanhouds en doe zijn werk prima. Wat heeft die prob verhoozakt weet ik steeds nog niet ! ! !
Thanks voor jullie promt hulp. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan