Medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Hallo,

Ik heb 2 a 3 jaar geleden bij de aldi een Medion laptop gekocht.

Daar schijn ik alweer een Vista windows te hebben opgezet.Heb de laptop een jaar al niet meer gebruikt.
Nu wil ik deze mee op vakantie en moet ik het draadloos internet aan de praat zien te krijgen.

wat wil nu het geval , het knopje waarmee je de keuze hebt van draadloos en bleutooth werkt niet meer.

Mijn draadloos netwerk vraagt om dit in te schakelen om draadloos te kunnen.
Nou zou je zeggen zet de originele windows er weer op maar dat heb ik nooit op schijf gehad.

Wie oh wie weet raad?

Gr Henk Meyer

Dan heb je denk ik een driver nodig,post eens het type laptop wat je hebt..

Mijn Medion laptop van 4½ jaar oud heeft in de bios de mogelijkheid om bij het draadloos netwerk 'remember last state' op 'disabled' te zetten, als ik dat doe werkt het knopje wel, laat ik de bios optie op 'enabled' staan krijg ik ook via het knopje de WLAN niet aan.
Wellicht dat er bij jou ook die mogelijkheid is.

Hmmz, heb je wel de 'Launch Manager' software geïnstalleerd, zonder dat werken de knoppen niet (volgens de handleiding)

Download Launch manager Moet ik je eigenlijk wel gelijk teleurstellen, er bestaat bij Medion alleen een win XP/2000 versie van.

Kun je niet via apparaatbeheer het draadloze netwerk inschakelen?

Als je op de link drukt op sevice en ondersteuning en dan je type md97500 aangeeft bij model kun je zien dat de drivers alleen voor 2000 en win xp zijn,niet voor vista.
http://www.medion.com/nl/

Heb je geen uitroeptekens in apparaatbeheer?

Volgens apparaatbeheer werkt het correct, alleen moet deze worden ingeschakeld door een toets/knopje op mijn laptop.

Alleen die doet het niet dus.

oke had de XP er weer op gezet, maar ik wil toch Vista op mijn Lappie. dus Vista Ultimate maar weer terrug en morgen een usb stick halen.

Maar nu doet de toetsenbord raar, de combitoetsen lijken wel andersom te werken.

Wat is er nu weer loos?

Henk

controleer offie op vs sta en probeer shift control een keer tegeliijk in te toetsen helpt ook wel eens

probleem

ik heb ook en medion laptop (de zelfde als jij) mijn toetsenbord heeft het ook.
misschien is het een fout in die laptop, ik heb gewoon een toestenbord voor een tientje gekocht.
probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan