Medion96500 start traag op + schijf dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy Dannenberg

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Beste Mensen,

Gisteren heb ik een laptop gekocht bij de aldi de md96500. Maar toen ik de laptop gisteren een uurtje aan heb gehad liep deze spontaan vast, probeerde hem opnieuw te starten wilde ook niet. Kon zelfs xp niet meer opnieuw installeren hier zeg de laptop dat er geen schijven gevonden zijn. Dus nu heb ik de HD van me oude laptop in de nieuwe gezet deze word wel gevonden kan alles installeren enz maar nu start deze heel traag op. Hij blijft gewoon hangen waar je de keuze hebt om F2 of F12 voor bios of boot opties te kiezen en gaat dan na ong. 4min weer verder. En heel soms valt het toetsenbord in eens uit:confused: weten jullie misschien waar dit aan kan liggen.
Verder loopt ie al een zonnetje.

Alvast bedankt voor jullie hulp!:thumb:

Als je hem gister gekocht heb zou ik er maar meteen mee terug gaan, lijkt me niet helemaal goed

Maakt niet zoveel uit waar het ligt.
Meteen terug gaan naar de winkel uiteraard. :)

lijkt me ook beter dat ik morgen maar is even met de klanten service bel hoe dit opgelost moet worden. Hoop toch niet dat ik hem 4weken kwijt ben. Weten jullie hoe snel medion die dingen afhandelt

Ik hoor over het algemeen goede reacties op de service van Aldi (Medion).
Je zou ook even bij de winkel kunnen informeren of je niet meteen een nieuwe mee kunt krijgen.
Als men nog laptops in vooraad heeft moet dat wel lukken dacht ik.

Ben je uit belgie, dan zorgt gsc hiervoor je moet daar je pc opsturen en krijgt hem gemiddeld binnen 2 a drie weken terug. Ik heb al veel ervaren dat dan het probleem nog niet is opgelost ik heb mijn pc zelf 5 keer opgestuurd, en mijn usb apparaten vallen nog steeds uit maarja.
In nederland is het beter je moet welliswaar 2 weken wachten ofzow maar er komt iemand het aan huis herstellen.
Ik zou zeggen aldi zegt het volgende binnen de maand mag je je pc terug brengen zonder opgave reden in de originele verpakking. en je krijgt je geld terug.
Je kan dan een ander laptop kopen met dat geld he meschien ook van aldi want die laptops blijken wel tamelijk goed te zijn.

Gelukkig woon ik in NL zo te horen. Maar ja als ze met de 2a 3 weken aan huis komen om te repareren heb ik nog niet zoveel problemen mee hij doet het verder wel maar ja niet zoals het hoort dus.
En uuhm @lamp vraagje als ze hem aan huis niet kunnen repareren word de laptop dan mee genomen voor onderzoek?
Zo ja, hoe lang duurt dat zo'n beetje.
Wat betreft terug sturen naar de aldi en geld terug vragen gaat waarschijnlijk niet meer alles is al uit de verpakkening enz.
Ma ja laptopje bevalt me verder prima hoe ook perce een andere als deze het maar goed doet.

Ik heb een pc van de aldi en had een keer een haperende videokaart. Even een telefoontje gepleegt en een paar dagen later werd mijn videokaart vervangen. Ik had zelf al uitgezocht dat mn videokaart defect was want anders had ik hem mss ook op moeten sturen. Maar mijn ervaringen zijn dus goed met de service. Hoe het met een laptop gaat durf ik niet te zeggen, denk dat je hem op moet sturen en meestal duurt dat dan een paar weekjes..

Laatst bewerkt:
Hallo

Mits je hem gisteren gekocht hebt , zullen ze niet echt moeilijk doen en deze ogenblikkelijk omruilen in de winkel.
¨
Peter

Probleem bij de Aldi is dat ze meestal maar een beperkt aantal laptops hebben en die in een mum van tijd weg zijn. Maar je kan het natuurlijk altijd even proberen

Ik wou even zeggen dat mijn probleem zo goed als opgelost is. Heb namelijk naar de helpdesk gebelt en zij vertelden mij dat ik gewoon de recovery dvd er weer in moet drukken. (wat mij stug leek maar goed) En nu start de laptop weer snel op en de orginele HD doet het ook weer! Hoe dit zo kan geen idee maar vind het wel prima zo :D Alleen soms valt met call of duty 2 met toetsenbord nog is uit en als ik hem dan weer opnieuw op start doet ie het weer goed wel vreemd ma ja.
Misschien dat het aan het spel ligt:confused:

Is een handige site als je een medion of targa computer hebt. Als je daar een vraag stelt dan krijg je een antwoord van mensen die ook zo'n pc hebben als jij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan