Marcelklim
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jun 2009
Heb een bedraad en draadloos netwerk thuis. Laptop heeft windows xp. Thuis werkt zowel bedraad als draadloos perfect. In mijn hotelkamer kon ik tot voor kort gebruik maken van een draadloos netwerk waarbij er geen wep-key hoefde te worden ingevoerd. Sinds kort lukt dit niet meer. Als ik ipconfig uitvoer krijg ik de melding dat Ethernet Draadloze netwerk verbinding met medium is ontkoppeld(ook LAN). Deze melding krijg ik ook als ik op mijn werk tracht verbinding te krijgen met een onbeveiligd draadloos netwerk.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen? Lijkt mij dat de netwerkkaart het dus wel doet. Op dit forum staan diverse opmerkingen dat de netwerkkaart dan kapot is, maar thuis werkt alles naar behoren.
Firewall zowel aan als uit geprobeerd, Virusscanner Norton aan en uit geprobeerd. De netwerkkaart opnieuw geinstalleerd. Ik heb de computer teruggezet naar de oorspronkelijke toestand tot wanneer het wel werkte, dit werkte eenmalig wel, vreemd genoeg kan ik dat nu niet meer en krijg de melding dat terugzetten niet meer mogelijk is omdat er niets meer gewijzigd is??
Help!
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen? Lijkt mij dat de netwerkkaart het dus wel doet. Op dit forum staan diverse opmerkingen dat de netwerkkaart dan kapot is, maar thuis werkt alles naar behoren.
Firewall zowel aan als uit geprobeerd, Virusscanner Norton aan en uit geprobeerd. De netwerkkaart opnieuw geinstalleerd. Ik heb de computer teruggezet naar de oorspronkelijke toestand tot wanneer het wel werkte, dit werkte eenmalig wel, vreemd genoeg kan ik dat nu niet meer en krijg de melding dat terugzetten niet meer mogelijk is omdat er niets meer gewijzigd is??
Help!