persuader
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2003
Reeds geruime tijd probleemloos internet op laptop via draadloze verbinding .
Onlangs nieuwe modem aangesloten wegens overstap naar VDSL2. Eerste test ging perfect.
Enkele dagen later evenwel geen connectie mogelijk vanop de laptop met het netwerk.
Met andere toestellen geprobeerd (GSM en 2 pc's) en deze connecteren probleemloos met m'n netwerk.
Wat gebeurt er als ik wil connecteren:
-PC vindt m'n netwerk
-Ik kies voor connecteren en geef pasphrase in(of hij doet dit de eerste keer automatisch).
-Hij zegt "wachten op netwerk".
-Verder niks
ip config geeft MEDIUM ONTKOPPELD
ip config /release geeft: er kan geen enkele bewerking worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten.
Bij "hardware" geen vraagtekens of meldingen van problemen.
Rechtstreeks met de netwerkkabel gaat wel, maar bedoeling is dat het via laptop draadloos gaat.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Onlangs nieuwe modem aangesloten wegens overstap naar VDSL2. Eerste test ging perfect.
Enkele dagen later evenwel geen connectie mogelijk vanop de laptop met het netwerk.
Met andere toestellen geprobeerd (GSM en 2 pc's) en deze connecteren probleemloos met m'n netwerk.
Wat gebeurt er als ik wil connecteren:
-PC vindt m'n netwerk
-Ik kies voor connecteren en geef pasphrase in(of hij doet dit de eerste keer automatisch).
-Hij zegt "wachten op netwerk".
-Verder niks
ip config geeft MEDIUM ONTKOPPELD
ip config /release geeft: er kan geen enkele bewerking worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten.
Bij "hardware" geen vraagtekens of meldingen van problemen.
Rechtstreeks met de netwerkkabel gaat wel, maar bedoeling is dat het via laptop draadloos gaat.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?