MEdling "fout op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Petra99
Ik hb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit, wie helpt me zodat ik deze website weer volledg kan bezoeken?

Wat heb je zoal al geprobeerd?

Bij mij doet ie het wel gewoon :cool:

IE al verwijderd en opnieuw geinstaleerd? Andere browser zoals FF?

Deze melding? "gereed, maar met fouten op de pagina"
Indien ja, dan heb je mogelijk wat aan dit topic: *klik*

Als het alleen die site is zou ik me niet zo druk maken.

Vermoeddelijk wordt er een scriptje geblokkeerd door (externe) beveiligingssoftware die ervoor zorgt dat de pagina niet volledig kan laden.

In een popupalert krijg je "fout op de pagina" en in de statusbalk "gereed, maar met fouten op de pagina".

volgende gedaan

In de instellingen "extra/internet opties / beveiliging/ heb ik het niveau op klaag ingesteld.

Nu werkt het wel, maar heeft dit nog consequenties?

Ik draai ook Norton Internetsecurity

Was is de exacte foutmelding eigenlijk? Als je het nu op laag hebt ingesteld dan zijn mogelijk nu wel de ActiveX-jes actief, dat zie je wel alles op die pagina maar is minder veilig. Beter is om het op normaal te zetten en dan de 2e en 3e optie ActiveX op vragen te zetten. De rest van ActiveX op uitschakelen zetten.

Of de tips van Guus abc: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=206528&highlight=activex

Laatst bewerkt:
Opgelost maar weet niet hoe

de foutmelding waren rgels als "unexpected..."

Wat er gebuerd is weet ik niet maar het doet het allemaal weer?! Vaag maar Waar!

Dank jullie wel allemaal!

Re: Opgelost maar weet niet hoe

Geplaatst door Petra99
de foutmelding waren rgels als "unexpected..."

Wat er gebuerd is weet ik niet maar het doet het allemaal weer?! Vaag maar Waar!

Dank jullie wel allemaal!

Ik zou het niet op laag laten staan!!

En het feit dat je hem voor de internet zone op LAAG kunt zetten geeft aan dat je geen SP II hebt geïnstalleerd en je PC nodig moet updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan