Mee kieken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Kingpin*

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
nou we hebbenthuis een pc staan als we die aan hebben staan kunnen4 computer's op internet anders niet is het mogelijk dat je via de hoofdcomputer mee kan kijken in je cookies of msn bestanden

- Sla Geen Gesprekken op msn
-Gebruik Firewal (Zonealarm)

Net nanny, safe eyes, cyber patrol...... zijn een paar van de mogelijkheden om "enge sites" te blokkeren, mee te kijken bij chatten, etc.

Google met "parental control" en je krijgt talloze opties.....

Ah, ik dacht in eerste instantie dat je iets zocht om bij anderen mee te kijken... maar nu lijkt het erop dat je denkt ZELF "slachtoffer" te zijn van "big brother" software.....

Kijk, als je niet thuis bent is het heel eenvoudig om even jouw PC aan te zetten en de "history" en cookies te bekijken...... Als de "controlerende partij" een echte computer wizard is heeft ie misschien zelfs een keylogger op jouw PC gezet, dan kan ie elke letter zien die je aantikt.... of Radmin... kan ie vanuit z'n luie stoel meekijken met alles wat je doet....

Heb je een firewall op je PC? Dan kun je het IP adres van de hoofdcomputer de toegang ontzeggen.... Maar dat valt de ander dan wel meteen op.....

Verder kun je kijken in "taskmanager"of je bij toepassingen en processen dingen ziet staan die je vreemd voorkomen......

hoe kan ik in takst manager komen meschien is een logje een oplossing?

Taskmanager: ctrl+alt+ del en/of ctrl+shift+escape..... beiden werken....

Jij hebt geen XP.... maakt niet uit, maar in XP is het scherm uitgebreider.... ik kan je geruststellen, geen van deze processen is "big brotherware".......

Je kunt ook [gratis] CCleaner installeren en na elk gebruik even laten lopen... het wist al je sporen dan meteen uit [history, cookies, temp internetfiles]

het gaat er mee om kan die mij vader dus live onder meekijken wat aan typen ben :evil:

het gaat er mee om kan die mij vader dus live onder meekijken wat aan typen ben :evil:

Ook al heb jij geen programma op je computer staan dan nog kan hij je MSN verkeer onderscheppen en het "live" meelezen. Ik weet niet of je MSN gesprekken kunt versleutelen, maar daar is geen oplossing voor.

Soms is het wel nodig dat de "jeugd" in de gaten wordt gehouden, want als je soms leest waar die gesprekken over gaan? :eek: (Ja, ik volg ook dingen in mijn netwerk).

Vraag het je vader anders of hij dat doet... als jij geen reden geeft zal hij het wel niet doen lijkt mij. :)

ok het is mu helemaal duidelijk heb ok een andere op een ander forum aangevraagt

Mod,Admin : wil julie mu gerbruikers naam veranderen in computer89

ok het is mu helemaal duidelijk heb ok een andere op een ander forum aangevraagt

Mod,Admin : wil julie mu gerbruikers naam veranderen in computer89

Oké :thumb:

Nicknames veranderen doen we niet aan, je zult je opnieuw moeten registreren onder die naam.

Je kunt een trial van helpmij.nl downloaden, daarmee voorkom je 15 dagen lang dat iemand meekijkt..... Als het "pa" dan niet meer lukt mee te lezen, zal hij daar beslist wat van zeggen en kan dat een goede basis zijn voor een "verhelderend gesprek".........

Laatst bewerkt door een moderator:
die private kan ik niet op internet vinden :confused:
heb jij meschien een link ofzo

Je kunt een trial van helpmij.nl downloaden, daarmee voorkom je 15 dagen lang dat iemand meekijkt..... Als het "pa" dan niet meer lukt mee te lezen, zal hij daar beslist wat van zeggen en kan dat een goede basis zijn voor een "verhelderend gesprek".........

Ik denk niet dat het hier de bedoeling is om zogenaamde hack software aan te bieden.
wij weten niet waarvoor een ander dat wil gebruiken.....je kunt dan wel zeggen mijn "pa" maar dat is niet te controleren.
Als je iets zoekt dan is google jouw vriend

Laatst bewerkt:
@puppie

Tja, 'k ben nog immer overtuigd van het goede dat ergens in ieder mens schuilt.... ik had het even niet zo bekeken... bovendien is dit geen hack software maar juist anti-hack.........

Maar goed... you're right... Google is de weg........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan