Meer bezoekers op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hallo,

Ik heb een website, http://www.swvoetbal.cjb.net, en de site begint met een intro. Als je mijn website met een zoekmachine zoekt, vindt hij meestal pagina's waardoor je niet op de intro komt.
Is het beter om geen intro pagina te gebruiken maar gewoon de home pagina? Ik heb een teller op de intro pagina staan zodat de teller mijzelf niet meetelt in de telling, ik ga namelijk gelijk naar de home pagina.
Ik wil dus weten of het beter is om de teller op de home pagina te zetten zodat bezoekers altijd geteld worden.
Hoe krijg ik nog meer bezoekers? Heb al linkpartners en ik vind dat je aan top 100 sites niets hebt omdat je dan toch onderaan staat...

Alvast bedankt!

Ok, ik denk dat in dan de intro weg ga halen.
Het probleem is dan alleen dat als ik mijn eigen site bezoek, dat ik dan wordt meegeteld in de teller.
Weet jij (of iemand anders) een goede teller, met statistieken, waarbij de webmaster niet meegeteld wordt?
Ik gebruik nu de teller van topstat

Geplaatst door kuipie
Hallo,

Ik heb een website, http://www.swvoetbal.cjb.net, en de site begint met een intro. Als je mijn website met een zoekmachine zoekt, vindt hij meestal pagina's waardoor je niet op de intro komt.
Effe afgezien van het feit dat ik sites met intro's ook mijd: je kan ook je andere pagina's zo afstellen dat die niet gevonden worden door zoekmachines (dwz: jij wil niet hebben dat ze geindexeerd worden).

Lees ff dit draadje: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=102951&highlight=follow

Bij Topstat kan je instellen dat je eigen IP niet meegeteld wordt, dus daarmee los jet probleem op dat jou bezoekjes niet meegeteld worden (ik ga er even vanuit dat je een vast IP hebt, anders werkt het niet)

Ik heb waarschijnlijk een oude teller want kan nergens mijn ip invullen,
Zijn er nog overige tips voor mn website?

Geplaatst door headout

Bij Topstat kan je instellen dat je eigen IP niet meegeteld wordt, dus daarmee los jet probleem op dat jou bezoekjes niet meegeteld worden (ik ga er even vanuit dat je een vast IP hebt, anders werkt het niet)
Ik kan bij topstat geen teller vinden waarbij de webmaster niet meegeteld wordt.

Bij instellingen (topstat xl) kan ik gewoon mijn eigen IP invullen.

Wat je ook kunt doen, maak een introsite met 5000 keywords erop en zorg dat die automatisch doorgelinkt wordt. Neem wel keywords die bij je onderwerp passen want anders krijg je bezoekers op je site die eigenlijk voor warez kwamen. Een vriend van me doet dat met al z'n sites en scoort daarmee vrij redelijk in de zoekmachine's.

Geplaatst door headout
Bij instellingen (topstat xl) kan ik gewoon mijn eigen IP invullen.
Ik heb nu een nieuwe teller, topstat xl, maar bij instellingen kan ik nergens mijn ip invullen!!!
Hebben ze dit weggehaald want eerst kon het wel?

Geplaatst door kuipie

Ik heb nu een nieuwe teller, topstat xl, maar bij instellingen kan ik nergens mijn ip invullen!!!
Hebben ze dit weggehaald want eerst kon het wel?
Hier geen probleem, dus ik zou het niet weten. Kijk eens in de FAQ bij hen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan