meer dan één probleem met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

rezyvercauteren

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo,
enkele dagen terug heb ik een update van Avast antivuris van 4.8 naar 5.3 gedaan,
de volgende dag bij het opstarten kreeg ik eerst een scherm met een website : American Megatrend - www.ami.com ? met een vraag voor een setup , ik kan eruit gaan via F1 wat ik dan doe want ik heb niet genoeg pc kennis en durf daar niet op ingaan als ik het niet begrijp

ik kan ook geen windows updates en op mijn Gmail krijg ik een fout melding met de tekst : er zijn problemen met je internet verbinding of je netwerkbeheerder heeft de chatfunctie van Gmail geblokkeerd , ik heb naar telenet gebeld maar daar is alles ok ?

kan iemand mij hieruit helpen ??

groetjes Rezy

Dit bericht kan aangeven dat er iets met je bios aan de hand is.
Als je er via F1 uitgaat kom je gewoon in windows terecht? staat je datum nogwel goed?

ja inderdaad dan kom ik in windows terecht en mijn datum staat op 27 juli 2009 en het uur is ook verkeerd
heb je enige idee hoe ik dat kan oplossen ? ben echt een leek hoor , sorry
groetjes Rezy

Waarschijnlijk is je batterij van je moederbord af /op. Daar zal een nieuwe in moeten. Dan blijft de klok weer de juiste tijd aangeven en heb je verder geen problemen met de virusscanner of bios.

sorry misschien een stomme vraag , maar waar vind ik die batterij ?? , de accu van mijn laptop is optimaal :volgens het icoon 96% en word niet opgeladen volgens het icoon ,ik werk steeds rechtstreeks en nauwelijks op mijn batterij
groetjes Rezy

't is een knoopbatterij die op je moederbord zit.
Eerst de stekker uit het stopcontact daarna computer losschroeven en batterij loshalen.
Daarna kun met je ouwe batterij als voorbeeld het beste een nieuwe halen in een computerwinkel.

bedankt !

Bedankt voor de hulp :) ik heb datum en uur aangepast en geprobeerd de updates te doen en dat werkte ! de chatfunctie in Gmail werkte ook weer ,bij terug opstarten bleef de datum natuurlijk niet staan dus morgen ga ik gelijk een andere batterij halen
nogmaals dank !, groetjes Rezy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan