Meer dan 100MB uploaden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik moet een bestand verzenden van 187 MB en nu heb je wel bijvoorbeeld yousendit.com maar daar kom ik niet verder mee dan 100MB. Weet iemand een ander die tot bijvoorbeeld 200MB of meer gaat?


Raymond
 
Mooi, ik ga gelijk kijken.
Wat winrar betreft, ik gebruik dat alleen met mijn downloads van nieuwsgroepen, hoe gaat dat splitsen in zijn werk kan jij mij dat even uitleggen?
 
Laatst bewerkt:
Oke, moet zelf ook even kijken want ik heb het nog nooit gedaan.
Je moet met de rechtermuisknop op het in te pakken bestand klikken, en dan kiezen voor 'Toevoegen aan archief'.
Dan kan je de titel enz. aanpassen, en in het venstertje staat linksonderin: 'Archief opsplitsen (bytes)', daar kan je de grootte per archief kiezen.
Als je dus 100MB (Zip100) kiest, maak hij er 2 pakketjes van.
:thumb:
 
Nou, schiet mij maar lek. Ik heb het precies zo gedaan maar waar het nou naartoe is is mij een raadsel?:eek:
Het orginele bestand is nu ook zoek....:p
 
Vreemd, heb ik nooit gehad.
Ik heb het zelfs net nog even uitgeprobeerd.
 
Het is pleite..kan het niet meer terug vinden.Ook niet met een zoekopdracht.

Toevoegen aan archief..houd winrar ergens een archief bij dan?
 
Laatst bewerkt:
Bij 'Toevoegen aan archief' moest je zelf ergens een locatie aangeven om de archieven aan te maken.
Misschien dat je ook nog op de titel van het archief kan zoeken?
 
Okay..gelukt...nu heb ik twee mapjes.
Die ga ik onafhankelijk van elkaar uploaden?

Hoe plak je deze weer aan elkaar als degene voor wie ze bestemd zijn ze heeft binnen gehaald?
Handleiding krijg ik op de één of andere manier niet open???
 
Laatst bewerkt:
Hoe plak je deze weer aan elkaar als degene voor wie ze bestemd zijn ze heeft binnen gehaald?

Na het inpakken heb je als het goed is 2 bestanden met dezelfde naam, part1 en part2
Om het geheel uit te pakken klik je op part1 bestand uitpakken, part2 word automatisch als vervolg op 1 uitgepakt.
Je zou het natuurlijk even kunnen uitproberen in een aparte map, het RAR bestand blijft dan evengoed bestaan.

Succes
 
Als je de optie zip100 (100mb) kiest, word er automatisch part1 en part2 bij de bestandsnaam bijgevoegd.
Maar heb je nu wel 2 RAR pakketjes dan? (Ja die heb je zie ik een paar berichten terug)
Probeer anders nogmaals het RAR proces van voor af aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan