Meer dan 70 processen en pop ups die niet weg gaan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeBob

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Ik heb een toshiba satellite p100-275, met 1,5 gig intern geheugen. Probleem is dat de laptop erg traag is, als ik bij taakbeheer naar de processen kijk zie ik dat er meer dan 70 processen actief zijn. Ik heb er al zoveel mogelijk uit gezet, op msn internet windows en wat andere broodnodige dingen na, maar dan blijven er nog 70 over.

Het cpu gebruik is 100%, terwijl het wisselbestand gebruik slechts 634 mb is. Weet iemand wat ik hier aan kan den? Ik gebruik mcAfee internet security, maar die herkend geen virussen meer, ook adware kan niks vinden.

Toch weet ik zeker dat er nog spyware op mijn computer zit, aangezien ik om de 3 minuten een nieuwe pop up krijg (alleen als ik op internet zit, maakt niet uit welke site) er wordt een nieuwe internet pagina geopend, maar de pagina kan vervolgens niet worden weergegeven. dit is de url die er in staat ( http://url.cpvfeed.com/cpv.jsp?p=11...selectedKeyword=ron&selectedListingId=6388530 ) Al;s ik bijvoorbeeld op google zit, krijg ik een url met google er in verwerkd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?> het is erg vervelend!!!!

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan