• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meer kolommen nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djoane

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2010
Hallo allemaal,

Misschien een hele stomme vraag, maar mijn excelblad gaat tot IV, en ik heb nog veel meer kolommen nodig. Kan ik dit ergens vandaan halen en invoegen oid?

Alvast bedankt:)

Djoane, je zegt dat je met Excel2007 werkt? Dan heb je véééééél meer kolommen ter beschikking dan de 256 (IV) die je nu ziet. Ik gok dat het bestand origineel in een eerdere versie is gebouwd. Daarmee worden die 'oude' instellingen overgenomen. Het beste is dan om de inhoud van de sheets te copieren in een maagdelijk vers Excel2007 bestand én uiteraard op te slaan als xlsx versie.

Groet, Leo

Hallo Djoane,

Is er soms sprake van een bestand dat in Excel 2003 is gemaakt en dat je nu in 2007 opent en je nu in compatibiliteitsmode zit?
Als dat zo is kun je het bestand ook converteren (klik op de Office-knop en kijk verder in de mogelijkheden).
In 2007 heb je ruim 16.000 kolommen ter beschikking.

Bedankt voor de reactie's.

Ik werk met excel 2007, en het bestand is ook aangemaakt in 2007.. Dus de theorie dat het van een oude versie overgenomen is gaat niet op. Is er eventueel ergens een instelling aan te passen?

Ik heb het in een nieuw bestand gezet, en op een of andere vreemde wijze heb ik nu opeens heeeeel veeeel kolommen...

Dus probleem opgelost :-)

Bedankt allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan