meer memory aan minecraft server toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

samcool1234

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
hallo als ik mijn minecraft server laat lopen dan gebruikt hij 70mb en dan staat er dat ik nog 50% over heb en als ik dan met meer mensen ga of veel portals maak stop het spel v=want dan is de memory vol. ik heb op de pc 6gb dus dat vind ik raar. weet iemand hoe je meer memory aan de server kan toevoegen?
alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Gebruik je de standaard server of een speciale. Als je de speciale gebruikt heb je een batch script die je moet openen. Kan je daar de code van laten zien?

Groeten Sentmen.

Hallo samcool,

Ik heb zelf een tijdje geleden een Bukkit servertje gehad. Ik weet dat het daarmee heel goed kan wat jij wil. Ik weet niet of je de server die je nu gebruikt wel kan configureren hoe jij dat wil. Als je bukkit HIER download dan kan ik je verder helpen. Anders houdt het voor mij op. Op het moment dat je bukkit download dan heb je wel dat je de hele map kwijt bent.

Groeten sentmen.

ik heb het antwoord al je moet een snelkoppeling maken dan eigenschappen en dan bij snelkoppeling en er dit voor zetten C:\Windows\System32\javaw.exe -Xmx6144m -Xms1024m -jar de 6144m is hoeveel mb ram je hebt en 1024 is hoeveel ik wil geven aan de server maar toch bedankt

Hallo,

Ik ben blij dat je het zelf al hebt opgelost.

Groeten Sentmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan