meer news?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
IK lees newsgroepen via Outlook Express.
NU vroeg ik me af of ik meer news kan lezen, via andere programma`s ofzo.
Maar als ik dit zo lees zijn er wel programma`s waar je news mee kan lezen, maar kost dat geld.
Niet dat ik krenterig ben, maar dat heb ik er niet voor over. news lezen is leuk, geen vereiste :-)
En ik snap ook niet veel van wat er allemaal geroept word :)

Liefs wil ik een programmaatje, waar ikv erschillende nieuws groepen kan downen, en lezen, en niks mag kosten ;-)

alvast bedankt voor jullie moeite

rss dashboard kom ik bij uit dan....wat moet ik downloaden en hoe werkt het precies dan?

Heel erg bedankt voor je snelle reactie :D

Je zou dan het bestand moeten downloaden (dus dat programma dat jij wil).

Dan ga je bijvoorbeeld naar www.nu.nl en klik je onderaan op rss. Dan kom je hier. Kies onderaan de pagina die jij wilt hebben. De link staat eronder. Vaak moet je die link gewoon invullen bij het programma. En klaar is kees.

Heel erg bedankt Rimsic!

Nog ff vraaghje :-)

Ik zag ff screenshots....en daar staan allemaal engelse news...maar kan je wel gewoon nederlandse nieuws vinden?
Miss wat voorbarige vragen, maar ik win gewoon graag eerst info in, voordat ik instaleer en vervolgens weer moet verwijderen :S

Ja het engelse is als je een engelse rss link in je rss reader propt. :) Dus ga je naar een nederlandse site krijg je ook nederlands nieuws van die site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan