Ik heb een UPC media box, waarop maar 1 uitgang naar een PC opzit. Hierin zit een UTP kabeltje wat aan de andere kant in mijn PC gaat (LAN). Nu wil ik een 2e PC op deze UPC box aansluiten. Een splitter is hier niet voor. Waarschijnlijk heb ik nu een router nodig waar dat ene kabeltje wat nu naar mijn enige PC gaat als input in moet en dan een nieuw kabeltje en zelfs 2 van een uitgang naar de PCs. Wat voor soort router heb ik nodig en moet hier nog veel in of meegedaan worden om met 2 PC onafhankelijk van elkaar te kunnen internetten?
Ik kan van iemand een niet meer gebruikte ADSL modem/router met 4 uitgangen krijgen. Kan ik hier wat mee want de input was wel een normaal telefoon signaal of kan ik mijn blackbox uit-signaal gewoon in in de telefoon input van het modem/router kastje doen?
Ik kan van iemand een niet meer gebruikte ADSL modem/router met 4 uitgangen krijgen. Kan ik hier wat mee want de input was wel een normaal telefoon signaal of kan ik mijn blackbox uit-signaal gewoon in in de telefoon input van het modem/router kastje doen?