Meer RAM Geheugen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Ik heb een samsung R522 laptop met 4GB ram erin, waarvan 1GB verspilt is aan de shared videokaart.

Ik wou 1 ramstick van 4GB kopen zodat ik 5GB ram had, maar ondersteunt de laptop die ik heb wel meer Ram geheugen als ik windows 7 64bit heb?

mvg,

Waarom zou je dat willen 3GB moet prima gaan en ja 64bit ondersteund 4GB en hoger. Als je 1 4GB zou kunnen plaatsen, blijft nog steeds een gedeelte toegewezen aan je videokaart, dus wordt het geen 5GB.

Waarschijnlijk zitten de geheugen sloten voor het ram geheugen al vol, aangezien je aangeeft dat je 4 Gb ram er in hebt.
En de vraag is ook of er wel meer dan 4 Gb ram in je laptop kan. De meeste laptops kunnen maar 4 Gb ram aan.

Als er meer in ram in je laptop kan, dan zul je de oude moeten vervangen door nieuwe reepjes.

ps. dit snap ik niet helemaal:
"Ik wou 1 ramstick van 4GB kopen zodat ik 5GB ram had" je hebt 4 Gb, zet er 4 Gb bij en je krijgt 5Gb?? Volgens mijn berekening kom je dan uit op 8 hoor... :D

ps2: Welke Samsung R522 heb je precies, er zijn namelijk verschillende modellen te vinden op internet.

Laatst bewerkt:
Ik heb 2x2, als ik er 1stick uithaal word het 1.5GB ram en als ik er 4gb erbij doe wordt het 5.5:P.

Ik kan ook de 2x2 ram stick eruit halen en 4x2 erin doen:O

Ik heb 2x2, als ik er 1stick uithaal word het 1.5GB

Weet niet hoe jij berekend, maar je gaf aan dat 1GB voor de videokaart gebruikt wordt. 2GB - 1Gb = 1GB bij mij en niet 1,5GB.:confused:. Daarbij wat denk je te bereiken met meer geheugen? Ga je met VMware werken?

De vraag is nog steeds of je laptop wel meer dan 4Gb aan kan, daar is nog geen antwoord op gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan