Meer RAM in mijn PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ni3lsM

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Hallo,

Ik wou graag de RAM van m'n PC upgraden naar 4 GB, alleen blijkbaar kan mijn PC alleen maar DDR2 RAM thingys aan.
Ik heb de test op crucial.com gedaan. Hier is 't resultaat:
[smallimg]http://img33.imageshack.us/img33/2979/dwm2011101315540878.png[/smallimg]

Maakt dat niet echt uit of moet ik nu nog meer gaan upgraden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi...

Ja.... en wat is de vraag nu?Bordje kan idd ddr2 aan.
4 x240-pin DIMM, Max. 8 GB, DDR2 1066/800/667/533 ECC,Non-ECC,Un-buffered Memory
Dual Channel memory architecture
*DDR2 1066 is supported by AM2+ CPU only

Ooh sorry, in m'n hoofd klopte de vraag maar nu ik 'm nog eens lees is 't idd vrij vaag.

Ik wil mijn PC upgraden zodat ik er beter op gamen. En aangezien alle spellen nu steeds betere computers vereisen dacht ik dat het tijd werd om te upgraden. Mijn vraag was dus eigenlijk wat ik het beste kan doen om bijvoorbeeld BF 3 wat soepeler te laten lopen (De beta kon ie aan, maar met 20~25 frames en af en toe een nogal harde freeze) met het liefst natuurlijk zo min mogelijk geld.

Bijplaatsen van wat geheugen(2x1gb)zou idd een optie kunnen zijn.Verder is je systeem wel geschikt voor die game?Goede cpu en videokaart dus??

Dat valt allebei ook nog vrij tegen helaas. Ik heb een AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.20GHz en een NVIDIA GeForce GTS 250. Het besturingssysteem (Windows 7) is 32 bit.

Das geen toppertje voor BF3;)

Alleen je hoeveelheid geheugen vergroten zal niet echt zoden aan de dijk zetten.

Laatst bewerkt:
Da's jammer, maar is RAM nu 't belangrijkste om mee te beginnen of is 't slimmer om eerste andere dingen te upgraden?

Voor bf3??
De huidige kaart die je hebt zit echt aan de onderkant van de systeemeisen voor die game.Je cpu schiet ook al tekort.
Dus tja...wil je wel upgraden voor die ene game????.Kom je bijna aan en nieuw systeem toe.Mede ook omdat bordje niet geschikt is om een goede cpu upgrade te doen.
Blijf je met dit systeem verder gaan en laat je bf3 voor wat het is...dan is wat extra geheugen wel een optie.

Sorry voor 't late antwoord.

Ik heb een naar wat lijkt een goeie PC gevonden op YouTube.
Het zelf in elkaar zetten gaat wel lukken, aangezien ik net begonnen ben aan een ICT-route op school en we volgende week ergens computers in en uit elkaar halen zouden moeten behandelen.
Denk je dat deze wel BF 3 aan kan?

Als je een nieuw systeem zoekt kan je beter vraag stellen in juiste sectie.Hier is je oorspronkelijke vraag de vraag wat je huidige pc aan geheugen aan kon.;)

Ooh sorry, laat maar zitten. Heb net hier gecheckt. Hij kan 'm aan :D

Bedankt voor al je hulp :)

Kan niet...je systeem voldoet niet aan de eisen zoals die daar staan dus die scan klopt niet.
Maar goed...het is jouw feestje.

De processor gaat het in ieder geval al niet redden voor BF3. Minimum Requirements zegt een Athlon X2 op 2.7Ghz, jij hebt er eentje op 2.2Ghz

Geheugen 2GB, dus dat zou goed moeten gaan, verre van optimaal

Geforce 8800GT > Dit gaat wel werken, aangezien de GTS250 gewoon een 9800GTX+ met een ander stickertje is, leuke verkooptruc van Nvidia paar jaartjes terug ;)

Hoe jij op die website denkt te lezen dat je pc het aan kan weet ik niet, blijkbaar ga jij van de Ghz'en uit? 2.13Ghz, maar dan wel in een quadcore cpu, jij hebt een dualcore cpu. Die eisen die daar staan overigens, als ze al kloppen, zijn de aangeraden systeem eisen.

Als je op de officiele website van Battlefield kijkt dan zie je dat jou pc nog niet eens voldoet aan de minimale eisen om het spel op het laagst te spelen.

Tijd voor een nieuwe pc dus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan