Meer ram ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hi,

Ik wil meer geheugen in mn PC, heb nu 1GB.

Kunnen jullie uitleggen welke goed is ? Waar ik op moet letten,enz..

65 euro vind ik een max prijs !

Mvg,Alex

Je zal eerst je gegevens moeten posten van je geheugen dat je al hebt

DDR2/800 modules

512 MB Nanya Elixir DDR2/800 Dimm € 9,99
512 MB Apacer DDR2/800 Dimm € 14,99
1024 MB Nanya Elixir DDR2/800 Dimm € 19,99

DDR400 modules PC3200

512 MB Apacer DDR400 PC3200 Dimm € 24,99
1024 MB Apacer DDR400 PC3200 Dimm € 49,99

Laatst bewerkt:
Je zal eerst je gegevens moeten posten van je geheugen dat je al hebt

DDR2/800 modules

512 MB Nanya Elixir DDR2/800 Dimm € 9,99
512 MB Apacer DDR2/800 Dimm € 14,99
1024 MB Nanya Elixir DDR2/800 Dimm € 19,99

DDR400 modules PC3200

512 MB Apacer DDR400 PC3200 Dimm € 24,99
1024 MB Apacer DDR400 PC3200 Dimm € 49,99

Waar kan je dit vinden ?

Dat zijn idd de goeie maar nu kan ik dus niet 100% zeker zeggen dat dat lekker loopt met het geheugen dat erin zit. Wat voor een merk geheugen heb je nu erin?

Lees ook dit even:
http://www.pctuts.be/f150/ram-geheugen-7865.html

Ik zou het iig niet bestellen op het internet maar even halen in de winkel en uitproberen.

Dat zijn idd de goeie maar nu kan ik dus niet 100% zeker zeggen dat dat lekker loopt met het geheugen dat erin zit. Wat voor een merk geheugen heb je nu erin?

Lees ook dit even:
http://www.pctuts.be/f150/ram-geheugen-7865.html

Ik zou het iig niet bestellen op het internet maar even halen in de winkel en uitproberen.

Ja, Mycom zit hier toch om de hoek :)

Waar kan je eigenlijk zien wat je er nu in hebt zitten ?

En die link die je erbij had gezet, dat is voor 512 MB en waarom zou het dan niet lekker lopen :O ?

Laatst bewerkt:
Rechtsklikken op deze computer en dan kiezen voor eigenschappen, en je kan natuurlijk ook het geheugen uit je pc halen om te kijken.
Dat het niet lekker loopt bedoel ik mee dat je soms conflicten kan krijgen met verschillende soorten (merken) door elkaar.

:thumb:

Rechtsklikken op deze computer en dan kiezen voor eigenschappen, en je kan natuurlijk ook het geheugen uit je pc halen om te kijken.
Dat het niet lekker loopt bedoel ik mee dat je soms conflicten kan krijgen met verschillende soorten (merken) door elkaar.

Oke ik zal ff kijken !

maar komen die ''Conflicten'' dan vaak voor ? en wat zal er dan gebeuren ?

Heb Everest Ultimate ''Gekocht''

Wat ik er nu in heb zitten is : Dual DDR2 - 553 is dat genoeg info ?

Laatst bewerkt:
Die conflicten dat valt wel mee maar het komt voor.
Dat geheugen dat je gaat kopen is trouwens 800mhz en het geheugen dat je al hebt 533mhz dat wil zeggen dat het nieuwe geheugen zich aanpast aan het bestaande ''langzamere geheugen'' hier zal je niets van merken maar dan weet je dat.
Koop die latjes maar dat gaat prima werken.
Laat je ook nog even in de winkel adviseren daar staan die mensen voor in de winkel :)

Die conflicten dat valt wel mee maar het komt voor.
Dat geheugen dat je gaat kopen is trouwens 800mhz en het geheugen dat je al hebt 533mhz dat wil zeggen dat het nieuwe geheugen zich aanpast aan het bestaande ''langzamere geheugen'' hier zal je niets van merken maar dan weet je dat.
Koop die latjes maar dat gaat prima werken.
Laat je ook nog even in de winkel adviseren daar staan die mensen voor in de winkel :)

Ja is goed, ik ga ze morgen halen (Woensdag)

Laat je even het verschil in prestaties weten? Ben ik beroepshalve nieuwschierig naar...

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan