meer tijd in Adobe After Effects

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
hallo,
ik heb in AE 2 filmjes geimporteerd, deze wil ik achter elkaar op de tijdlijn zetten, maar ik krijg niet meer tijd in After Effects.
hetzelfde heb ik als ik een filmpje in een lagere snelheid wil laten afspelen dan staat bijv. maar de helft erop.
ik hoop dat het probleem duidelijk is.

Hoi,

Als je een nieuw composition aan maak(.aep bestand) dan is de standaart lengte 30 seconden. Dit kun je aanpassen door bij het maken van een nieuw composition de tijd achter duration te veranderen.

Dat je dit ook heb als je een filmpje vertraag komt omdat als je een filmpje van 30 sec. met een snelheid van 50% wilt laten afspelen, het filpje 60 seconden gaat duren. Terwijl de tijdlijn maar 30sec. is.

even een vraagje:
Wat wil je precies gaan doen met AE. en ben je al een tijdje bezig met AE.
Voor het monteren van filmpjes is het namelijk niet zo heel erg geschikt. Het is meer voor het bewerken en aanpassen van film bestanden om bv mooie 3d intro's te maken.
In het adobe pakket zit ook premiere pro. Dit is bedoeld voor het aan elkaar plakken en monteren van film. En je kunt er ook nog flink wat effecten mee inbrengen. En uiteraard ook de afspeelsnelheid.
Ik gebruik zelf voor monteren altijd sony vegas.

oke bedankt voor de tip.
en het antwoord op je vraag, ik heb ook premiere pro maar hier heb ik problemen met exporteren, ik weet dat deze veel geschikter is, maar als media encoder start hangt hij na een tijdje vast helaas.:confused:

oke
vreemd dat met premiere pro.
Ik neem aan dat je adobe cs.. niet gekocht hebt. Dan kun je vast ook wel aan Sony Vegas 9.0d komen. Dit programma werkt vind ik zelf echt veel makkelijker dan alle adobe producten.

En is je probleem met AE nu opgelost?
Zet dan je vraag op opgelost, bovenaan de pagina

het is opgelost, maar met zo'n standaard tijd wat jij zei, heb ik niet.
bij mij staat er nog geen tijd op de tijdlijn, tot ik een video bestand importeer, en die op de tijdlijn zet, dan wordt de tijd aangepast aan dat bestand.
dus nu open ik een film van bijv 1:30 die verwijder ik, en dan heb ik een grote tijdlijn.
dat je het in het begin instelt zal vast ook lukken.
sony vegas zal ik wel eens naar kijken, maar is hij ook zo uitgebreid als adobe cs4?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan