MegaByter
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2009
Browsers van tegenwoordig waarschuwen de bezoeker van tegenwoordig als een pagina niet SSL secure is. nu is dit al heel lang zo maar nu google zich er ook mee gaat bemoeien begin ik me langzamerhand een beetje zorgen te maken over de reputatie van mijn website.
ik ben aan het leren hoe SSL certificaten nou precies werkt.
bestaat er een website in het nederlands waar precies uitgelegd wordt hoe zoiets werkt als je een SSL certificate op je website wilt
"waar moet je op letten en waar moet je rekening mee houden als je het koopt".
zo ben ik er bijvoorbeeld ook achter gekomen dat een SSL certificate niet altijd alle pagina's een SSL certificate geeft. Klopt dit?
ik heb het namelijk zo ingesteld dat zodra je mijn domein naam intypt je wordt doorgeschakeld naar een subdomein.
wie kan mij meer informatie geven hierover?
of wie weet een goeie website waar dit van begin tot eind tot in de puntjes wordt uitgelegd.
ik ben aan het leren hoe SSL certificaten nou precies werkt.
bestaat er een website in het nederlands waar precies uitgelegd wordt hoe zoiets werkt als je een SSL certificate op je website wilt
"waar moet je op letten en waar moet je rekening mee houden als je het koopt".
zo ben ik er bijvoorbeeld ook achter gekomen dat een SSL certificate niet altijd alle pagina's een SSL certificate geeft. Klopt dit?
ik heb het namelijk zo ingesteld dat zodra je mijn domein naam intypt je wordt doorgeschakeld naar een subdomein.
wie kan mij meer informatie geven hierover?
of wie weet een goeie website waar dit van begin tot eind tot in de puntjes wordt uitgelegd.