Goedemiddag allemaal,
gisteren ben ik langs een computerwinkel geweest om wat nieuw inkt te kopen.
nu zag ik daar een aantal LED fans hangen voor een ( in mijn mening ) redelijke prijs.
nu ben ik aan het kijken of het mogelijk is om deze aan te sluiten op mijn computer voordat ik deze koop.
Mijn moederbord is een Asus P5K - SE ik dit zijn volgens mij de fan aansluitingen :
1 x CPU Fan connector
1 x Chassis Fan connector
1 x Power Fan connector
1 x S/PDIF Out connector
De CPU is in gebruik voor de CPU
De power fan voor de voeding ( denk ik )
en de S / PDIF out heb ik gevonden en daar zit de ventilator van de videokaart op.
Nu hier een hele noobie vraag ^^ waar is de chassis fan connector?
en bij S / PDIF out hebben ze een soort doorverbinding gemaakt / over gegaan op een andere connector zodat deze past kan ik deze doorverbinden naar de fan ( dus 2 fans op 1 aansluiting )?

Hier een foto van dege die ik weet als iemand mij de laatste zou kunnen aanwijzen ( of vertellen of het mogelijk is om meerdere fans aan 1 connector te hangen zou ik erg blij zijn.
Met vriendelijke groet,
Deomex
Alsvast bedankt
gisteren ben ik langs een computerwinkel geweest om wat nieuw inkt te kopen.
nu zag ik daar een aantal LED fans hangen voor een ( in mijn mening ) redelijke prijs.
nu ben ik aan het kijken of het mogelijk is om deze aan te sluiten op mijn computer voordat ik deze koop.
Mijn moederbord is een Asus P5K - SE ik dit zijn volgens mij de fan aansluitingen :
1 x CPU Fan connector
1 x Chassis Fan connector
1 x Power Fan connector
1 x S/PDIF Out connector
De CPU is in gebruik voor de CPU
De power fan voor de voeding ( denk ik )
en de S / PDIF out heb ik gevonden en daar zit de ventilator van de videokaart op.
Nu hier een hele noobie vraag ^^ waar is de chassis fan connector?
en bij S / PDIF out hebben ze een soort doorverbinding gemaakt / over gegaan op een andere connector zodat deze past kan ik deze doorverbinden naar de fan ( dus 2 fans op 1 aansluiting )?

Hier een foto van dege die ik weet als iemand mij de laatste zou kunnen aanwijzen ( of vertellen of het mogelijk is om meerdere fans aan 1 connector te hangen zou ik erg blij zijn.
Met vriendelijke groet,
Deomex
Alsvast bedankt