meerder foto's sjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Is er een sjabloon in Word 2007 waar ik foto's in kan importeren op dezelfde grootte.

Zoiets als je kan als je gewoon in Windows kan doen als je meerdere afbeeldingen selecteerd en dan aangeeft afdrukken, dan kun je uit een aantal indelingen kiezen.
Mijn indeling zit er niet bij en ik wil er eventueel nog een tekst in of bij zetten.
Is er zo een sjabloon of andere mogelijkheid?

Hoi,

Goeie vraag .... :p

Volgens mij niet.

Je kunt wél een tabel maken, met een aantal rijen met vaste hoogte - afhankelijk van het aantal foto's dat je op een pagina wilt plaatsen.

Wanneer je daar foto's in invoegt, worden deze (in verhouding) aangepast aan de beschikbare hoogte.

Misschien is dat wat je be-oogt.

Hoi,

Goeie vraag .... :p

Volgens mij niet.

Je kunt wél een tabel maken, met een aantal rijen met vaste hoogte - afhankelijk van het aantal foto's dat je op een pagina wilt plaatsen.

Wanneer je daar foto's in invoegt, worden deze (in verhouding) aangepast aan de beschikbare hoogte.

Misschien is dat wat je be-oogt.

Ik denk dat dat al aardig in de richting komt, het mooiste zou zijn als ik alles in 1x ergens op kon gooien, maar ik zal wel te veel willen.
Eens even kijken of ik een tabel kan maken, ik zit een beetje op het briefjes niveau.....
Ik kan wel de hoogte vastzetten, maar de breedte niet.
Is het ook mogelijk om de foto's in het kader te laten centreren bijvoorbeeld?

Laatst bewerkt:
Niemand????????????? Die Een Programma Met Een Slim Sjabloontje Heeft Om Foto's In Te Droppen Voor Een Prive Catalogusje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan